Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1990455
[quote="petra-amsterdam"]
Eigelijk was de enige reden dat ik dit topic opende de hoop dat ook anderen een mailtje naar AH zouden sturen maar da ga nie werken merk ik :biggrin2:
[/quote]
Jawel hoor, ik heb ook een mailtje naar AH gestuurd. Alhoewel ik gelukkig een Dirk in de buurt heb die wel smuldier verkoopt. Ik wil het gewoon ook bij AH kunnen kopen!
#1990918
Kijk! :wavetowel2: Nu komen we ergens! 8)
Hartstikke bedankt allemaal voor het mailen. Ik hoop dat de appie er oren naar heeft en de Smul gewoon weer opneemt!
Geweldig dat jullie meegeklaagt hebben  :thumbup:


[quote="koekje"]
Is het dan geen idee of direct bij smuldier zelf dozen te bestellen?

Of het hoofdkantoor van Jumbo bellen/mailen en vertellen dat ze geen dozen voor je willen bestellen, wat niet conform de Jumbo-reglementen is.

Je zal vast recht hebben op AOV (met het busje). Ik weet niet hoeveel dozen smuldier je dan kan meesleuren, maar zeker meer dan te voet.
[/quote]
Bestellen bij de fabrikant? Ooit gedaan....moest per 100 dozen en bij Artis opgehaald. Niet handig.
Recht op het busje? Ja...maar dan ben ik 2 uur kwijt....als het meezit ::) Ik zit overigens ''in de molen'' voor ,n scoot die me weer wat mobieler gaat maken ;)
Email met klacht naar de Jumbo is eveneens verstuurd.
#1990990
Hallo,

Door google´en naar smuldier kwam ik hier natuurlijk weer op barfplaats uit. Op de site van Mulder (leverancier van smuldier) las ik dat het bij de AH uit het assortiment is omdat zij niet overeen konden komen in prijs.
http://www.diervoeding.com/nl/nieuws/nieuws.html

Dus ik denk niet dat het terug gaat komen als ik dat zo lees.  De prijzen op internet, om te bestellen, vind ik wel vreemd duur van smuldier... ben site's tegen gekomen waar je voor 400 gram meer dan een euro betaald, terwijl het bij de AH altijd 0,46 was. Wel een erg groot verschil...

Nu een poging gedaan bij de super de boer. Hopelijk gaat het daar wel goed komen. Tot die tijd toch maar rodi, maar wat is het duur, (a 4 pakken per dag krijgen mijn 2 honden duurder te eten als ikzelf...) en ik vind het er ook niet tof uitzien. Zo gemalen en geperst... smuldier ziet er veel vlezeriger uit...
#1991039
[quote="petra-amsterdam"]????????
kan niet (meer) fietsen dus ben echt afhankelijk van buurtwinkels anders had ik dit hele issue niet aangekaart hier want nogmaals....ik ken de andere verkoopplekken maar ik moet ivm mijn honden de laatste tijd al erg vaak een beroep op anderen doen en dit kon ik nog gewoon zelf doen.
Er gaan hier zeker 4 pakjes per dag door dus bestellen gaat met 4 dozen tegelijk.
[/quote]

Pfff, inderdaad een heel vervelende situatie  :( Ik dacht nog even aan Ruco op het Bellamyplein omdat die aan huis levert, maar die verkoopt natuurlijk geen Smuldier.
Ik heb zo een-twee-drie geen suggesties, maar ik zal m'n grijze cellen eens flink aan het werk zetten.
#1991443
Heb net een mailtje gehad van Ah klantenservice Dit kreeg ik terug

Met ingang van week 18 zal Smuldier niet meer verkrijgbaar zijn bij Albert Heijn.

Als alternatief bieden wij Rodi petfood aan. Onderstaande varianten zijn vanaf 2 mei beschikbaar en zeer binnenkort zal het assortiment uitgebreid worden met nog meer varianten.


Uit sortering
smuldier vlees kompleet
smuldier pens vlees
smuldier pens
smuldier vlees
smuldier hart
smuldier kip

Alternatief
rodi kompl pens hart 400 gram
rodi menu pl rund groente 400 gram
rodi pens 400 gram

dat is natuurlijk geen alternartief heb dus weer terug geschreven dat deze twee niet met elkaar te vergelijken zijn  :-X :-X
wachten weer af hoewel ik het somber in zie :'( :'(
#1991453
Het is ook wel erg fijn dat ze bij de vestigingen zelf ook op de hoogte zijn - niet dus...

Wij zijn een week lang elke dag allebei de vestigingen hier afgegaan omdat onze bestelling steeds de volgende dag wel binnen zou komen, voordat zij erachter kwamen dat het niet te leveren is. Bij de ene AH dan. De andere AH belde 's avonds nog op om te vertellen dat het niet meer te leveren was. Ja, daar waren we inmiddels van op de hoogte. Waren naar de C1000 gereden, en daar lagen nog 29 pakje pens-vlees compleet :) wat kun je toch blij zijn dan. Wel een stuk duurder helaas dan de AH, 0,66 per pakje. Ik ben benieuwd wat de prijzen van de super de boer zijn, morgen komen daar als het goed is 4 dozen binnen (met 4 pakjes per dag schiet 29 pakjes kopen ook niet zo heel erg op...)
#1991465
[quote="eelke"]
Het is ook wel erg fijn dat ze bij de vestigingen zelf ook op de hoogte zijn - niet dus...

Wij zijn een week lang elke dag allebei de vestigingen hier afgegaan omdat onze bestelling steeds de volgende dag wel binnen zou komen, voordat zij erachter kwamen dat het niet te leveren is. Bij de ene AH dan. De andere AH belde 's avonds nog op om te vertellen dat het niet meer te leveren was. Ja, daar waren we inmiddels van op de hoogte. Waren naar de C1000 gereden, en daar lagen nog 29 pakje pens-vlees compleet :) wat kun je toch blij zijn dan. Wel een stuk duurder helaas dan de AH, 0,66 per pakje. Ik ben benieuwd wat de prijzen van de super de boer zijn, morgen komen daar als het goed is 4 dozen binnen (met 4 pakjes per dag schiet 29 pakjes kopen ook niet zo heel erg op...)
[/quote]
Bij Super de Boer zijn de prijzen van Smuldier hetzelfde als bij C1000!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door