Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1991504
Ik heb vorige week bij de C1000 alles nog meegekregen voor 46 cent, maar zag de pijsverhoging al hangen op de kaartjes. Misschien dat de prijsverhoging pas actief wordt met de nieuwe verpakkingen waar smuldier het over heeft op de website?

Vind het wel een forse verhoging en verwacht dus dat deze verhoging idd een struikelblok is geweest voor de AH.
#1991864
[quote="sella"]
ik weet niet waar een dekamarkt of een supercoop zit bij jullie?
Daar zit het al jaren in het assortiment.
Ik kocht het nooit bij de appie omdat ik het in krommenie en wormeveer niet kon vinden.
Wel bij de deka en supercoop. En nog een cent of 5 goedkoper ook toen dan wat anderen betaalden.
Ik had de kip enkelvoudig voor Diego op voorraad, en nu voor Buffel is het niet nodig.
[/quote]daar hadden ze het ook niet bij de AH, wel bij de Deka(wormer) weet ik nog, en later ook bij Vomar.krijg gelijk heimwee.
#1992029
Hmm, ik ben ook bang dat de smuldier inderdaad zo veel duurder is geworden... Wel echt een grote prijsstijging dan, is 30% duurder ofzo (ik ben geen rekenwonder  :) )

beetje balen, we hebben net een aantal weken een newfoundlander pup (en een golden van een jaar) en daar gaan nog heel wat pakjes smuldier in moeten haha...hij zit nu al op 2 pakjes per dag... en ik heb het idee dat dat nog best weinig is voor hem. (lastig om op het zicht te voeren die newfoundlanders... die lijken altijd dik door hun vacht... ik heb hem als pup liever schraal, maar het verschil tussen schraal en echt te mager is niet te zien, en moeilijk te voelen vind ik, ook bij schraal hoor je de ribben goed te voelen...)

maar goed, altijd nog beter dan de rodi van een euro per pak.  :biggrin2: (vind die rodi trouwens juist vies eruit zien... kan me niet voorstellen dat dat niet naar het karton smaakt waar het in zit, als je het hebt ontdooit)
#1992233
@ Eelke:
Voor ,n pup , zeker als het om ,n groot (snelgroeiend) ras gaat, zou ik zowiezo niet voor ,n merk kiezen zonder natuurlijke bron van Calcium. Smuldier bevat nl ,n supplement en , behalve da kip, geen bot.
Mijn DH kreeg het eerste jaar om die reden CB natuur , had ook het voordeliger Naturis kunnen zijn maar dat kwam pas later.
@ Barfbull:
Ik heb zo een-twee-drie geen suggesties, maar ik zal m'n grijze cellen eens flink aan het werk zetten.
Lief dat je met me mee wil denken over mogelijkheden in de buurt ;)
Even nieuwschierig.......in de straat naast mij woont ,n damesbull waar ik alleen zonder mijn Duitse Herder bij in de buurt kan komen :biggrin2: Ben jij dat toevallig???
Duco van het Bellamyplein ken ik , die leverde indertijd idd mijn Naturis aan huis.
En voorlopig ben ik even uit de brand want ik kreeg gisteren ,n lift zodat ik de voorraad Smuldier bij Dirk in de Nassaustraat kon leegrauzen :D

In het algemeen....ik lees hier over te verwachten prijsstijging maar waar lezen jullie dit???
Enne....mooi dat de Appie aan z,n strotje wordt getrokken om de Smul weer in haar armen te sluiten....of zoiets :biggrin2:
Nogmaals...bedankt voor het mailen  :)
Ik heb ,n beperkt budget maar ben best bereid om iets meer te betalen dan die 45 tot 50 cent . ''Iets'' dan he? Geen euro want dan vervalt het voordeel :-\
60 cent? 8)
#1992470
Er staat een heel stuk op de site van smuldier over het waarom.
Bij supercoop is de prijs al omhoog gegaan naar 59 cent, ben nu druk aan het rekenen, maar als ik bij herby het basisvoer koop (10 kilo €17,-) en dat aanvul met een andere smaak, verbuik ik per dag minder en is de prijs per kilo straks net zo hoog als smuldier.
#1992475
Ik heb inderdaad ook al een mail terug van AH, met daarin alleen een bevestiging dat smuldier er inderdaad uitgaat en vervangen wordt door rodi, en dan volgt er een opsomming van wat er qua smuldier uitgaat en qua rodi voor terugkomt...

Op zich goed dat ze reageren, en best wel snel, alleen jammer dat ze het alleen bevestigen en er niet verder op in gaan dat ik rodi kwalitatief minder vind dan smuldier en dat het wat mij betreft dus geen goed alternatief is..
#1992602
[quote="Linda_Bonbon"]
Ik heb inderdaad ook al een mail terug van AH, met daarin alleen een bevestiging dat smuldier er inderdaad uitgaat en vervangen wordt door rodi, en dan volgt er een opsomming van wat er qua smuldier uitgaat en qua rodi voor terugkomt...

Op zich goed dat ze reageren, en best wel snel, alleen jammer dat ze het alleen bevestigen en er niet verder op in gaan dat ik rodi kwalitatief minder vind dan smuldier en dat het wat mij betreft dus geen goed alternatief is..
[/quote]



Mijn katten zijn dol op smuldier,ik baal ook als een stekker en kreeg exact het zelfde antwoord als jij >:(
#1992627
Ze zullen ws inmiddels wel ,n standaardmail hebben gefabriceerd :(
Blijft knap l*llig dat ze geen boodschap hebben aan alle mails en nieteens ingaan op de opmerking wb de Rodi ::)


[quote="hannabelgje"]
Smuldier is ook verkrijgbaar bij lupa en die bezorgen aan huis. Lupa heeft sowieso zelf ook heel betaalbare kvv.
Ik moet zeggen dat ik dit wel erg vreemd vind van de AH, de rodi is toch ook veel duurder, waarom dan zo zeuren over de prijs van smuldier?
[/quote]
Is mij ook ,n raadsel, volstrekt onlogisch ook ::)
Vwb Lupa....2,20 per kilo vind ik wel ,n TE fors verschil hoor...dat kost de glutenvrije vleescompleet daar nl.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door