Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#236303
[quote="dragonsstarr"]
ik weet nog niet genoeg over vers geven dus ik begin er nog niet aan. Vind het wel een beetje eng om over te stappen, want heb een oude teef lopen van bijna 11 en hoe moet ik het doen met een drachtige teef, ik wil er wel zeker van zijn dat ze wel alle voedingstoffen binnen krijgen....
[/quote]
Ik wist ook niets van rauw voeren tot onze hond ziek werd,na eindelijk de brokken in de vuilnisbak gekieperd te hebben knapte hij gigantisch op!
Zijn chronische dikke darm ontsteking was na een paar jaar ineens over ::) ::)
Zijn zware hartklachten en suikerziekte werden aardig stabiel en de zeer ernstige huidproblemen waar hij ook al lang mee tobde verdwenen voorgoed!
Voedingsstoffen in brokken ???
Een hoop ellende heb ik meegemaakt,we zijn er arm door geworden en de Da rijk ;)
De duurste brokken at hij altijd:Jeukanuba :-X
Hij is ondanks al zijn ziektes en het versvlees toch nog 8,5 jaar geworden.
Mijn pups krijgen nooit meer 1 brokje,dat is 1 ding wat zeker is!
Door Nelly
#236375
Heb mijn oudste hond - nu inmiddels 11.5 jaar - ca 2 jaar geleden vande ene op de andere dag overgezet van brok op kvv., evenals m'n teef van destijds 3 jaar. En m'n pup van 14 weken heeft niks anders gehad sinds hij hier woont! Ja, hij heeft al een paar keer echt gebarft :P ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#236579
Wij zijn sinds 7 weken de trotse eigenaars van een 3de generatie vers vlees gevoerde ruwharige teckel. Hij is werkelijk prachtig! En niet alleen hij, maar alle teckeltjes van onze fokster waren even mooi. Onze Sam (ruim 14,5 toen Joep kwam) eet inmiddels ook kvv mee, dus waar een wil is een weg!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door