Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door richard
#230964
Hé, gave foto Richard. Waar is dat?
Ehmmmm..... gewoon in het bos hier vlakbij, maar dan wel vorig jaar :)

richard
Door Twist
#231237
[quote="Marion"]
Haha ik ook ;D Op hoeveel forums staat deze vraag ;D ;D ;D
Ik zou het dus ontdooien en in de koelkast bewaren, zoals ik al zei is het 48 uur houdbaar in de koelkast, dus geen probleem lijkt mij ;)
Heeft Twist er van gegeten en hoe vond ze het???
[/quote]

Tja, ik denk maar altijd: hoe meer forums, hoe meer antwoorden. Er zal zeker een fijn antwoord tussen zitten...
Twist heeft gister voor het eerste Carnibest gehad, kip met rund, en ze vond het lekker. Ze ging na afloop nog eens terug om haar bak nog beter schoon te likken!
Door Marion
#231400
[quote="Twist"]
Tja, ik denk maar altijd: hoe meer forums, hoe meer antwoorden. Er zal zeker een fijn antwoord tussen zitten...
Twist heeft gister voor het eerste Carnibest gehad, kip met rund, en ze vond het lekker. Ze ging na afloop nog eens terug om haar bak nog beter schoon te likken!
[/quote]groot gelijk heb je ;)
Wat leuk zeg dat Twist het zo lekker vond :D
Door richard
#231402
Mooi hoor, zit jij soms ook in Limburg?
Nope, in Capelle aan den IJssel!

Zou het daar aan liggen?? ??? ::)

richard
Door Nelly
#231502
[quote="richard"]
Nope, in Capelle aan den IJssel!

Zou het daar aan liggen?? ??? ::)

richard
[/quote]Wie weet ;D ;)
Door Lil
#238722
Waar in Valkenburg is dat? Heb me namelijk hier in de buurt rottig gezocht en ik zou helemaal naar Weert moeten. Zou blij zijn als ik ook hier eens kon inkopen. Partners zijn niet zo barfproof dus als ik er niet ben, krijgen de beestjes kvv.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door