Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Leika
#1955319
Hoi allemaal,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Leika en sinds enkele weken hebben we, mijn vriend en onze 3 katten een nieuw huisgenootje, een mopsenpupje Joep.
Voordat Joep kwam (ok nog voordat hij in de maak was  :angel:) veel zitten neuzen op het internet o.a. naar goede voeding voor mn beessies. Joep is gespeend met KVV en we hebben dat besloten om thuis voort te zetten.
Het echte BARF-en vind ik persoonlijk nog een beetje eng, ik ben bang dat er botjes in zn keel blijven hangen of dat hij zal stikken (Joep is een gulzige eter). Als ik het zo lees is dat een angst van vele beginners.  :biggrin2:
KVV is trouwens voor onze katten niet weggelegd, de heren halen hun neus er voorop. Die zijn gelukkig met hun brokjes (en af en toe de restjes uit Joep zn bakje ::)).

Groetjes

PS: ik zag hier vaker voorstellen staan dus ik hoop dat het hier goed staat.
Door nienk
#1955518
hoi Leika, welkom hier! goed van je dat je Joep kvv blijft voeren, dat zal hem zeker helpen om op te groeien tot een mooie hond.

veel plezier, geniet van je pupje!
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#1955791
Welkom op Barfplaats!  :)  :)
Goed dat je verder gaat met vers voeren.
Als je barfen nog te eng vind, dan gewoon lekker kvv blijven geven.
Veel plezier met Joep!  ;)
Groetjes,
Ineke
Door Leika
#1956030
Dank jullie wel.
Ik ben erg blij dat dit forum bestaat, onze DA is niet erg blij met onze keus en pusht ons erg richting (dure) brokken.
Maar via hier heb ik al veel antwoorden gevonden, mijn dank is groot.
Door Leika
#1957046
Dank jullie voor het warme welkom.

Lolpugz, jammer dat er weinig zijn want mopsjes zijn zo leuk  :biggrin2:

We komen net van de DA vandaan en na een korte uitleg over KVV legt ze zich erbij neer. Dit is onze keuze en Joep doet het er goed op. Dat kon ze wel beamen dus voorlopig is dit een discussiepunt minder.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door