Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1946064
Vienna staat vanaf 2006 op volledig BARF. Ze word als alles goed gaat in april 14 jaar. Ze heeft eigenlijk altijd alles, zonder noemenswaardige problemen goed weg kunnen krijgen, maar begin de laatste tijd te merken dat ze steeds meer problemen krijgt met verschillende onderdelen.
Ik heb dus besloten haar op CB te zetten, met af en toe nog wat BARF onderdelen zoals kip, konijn, kwartel wat ze wel goed weg krijgt.
Haar menu zal dus grotendeels uit CB gaan bestaan. Orgaan zal ik haar dus niet meer erbij gaan geven, misschien af en toe een stukje pens.
Maar hoe zit het eigenlijk met de groente?
Gebruikersavatar
Door choopy
#1946074
Ligt ook een beetje aan je KVV.
Voer je KVV waar groente in zit, dan hoef je dat niet echt bij te voeren.
KVV zonder groente, dan zou ik nog wel af en toe groentes bijvoeren.

Ik heb Djilly nu ook sinds een paar weken volledig over op KVV, omdat madam ook bijna niet meer wil kauwen/ knagen.
Ze krijgt hier KIVO, Lupa vleescompleet, Herby zalmmix, de lams- en geitmix van SW (das wel zonder orgaan), Smuldier, CB, Naturis.
Zij krijgt af en toe de tafelrestjes aan groente als extraatje.
De andere 2 die nog wel op BARF staan, krijgen gewoon hun groentemixje naar verhouding.
Door charmed
#1946080
In CB zit wel groente, ik weet niet of dat in alle soorten van CB zit, maar in natuur, light en de lam en kip wel. Of het in de Kalkoen zit en in de Eend weet ik niet, omdat dat eliminatiedieten zijn. Durf ik niet te zeggen. Volgens mij zitten daar geen groenten in. Zou je even aan CB kunnen vragen misschien?
Door moniqueo
#1946116
Hier wordt CB natuur gegeven daar zit al groente in,is gewoon compleet.

Doen mijn honden het super op,geen huidklachten,ze blijven mooi op gewicht....heb wel eens andere
kvv gegeven maar CB bevalt toch het beste.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door