Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door moniqueo
#1945938
Wat me wel bevreemd is dat je ook brokjes geeft las ik in een ander topic i.v.m. de kou.

Het is geen wijzend vingertje,ieder moet maar voor zichzelf uitmaken wat ze willen geven.
Alleen het lijkt me ze onlogisch biologisch vlees en brokjes.

Hier krijgen ze geen biologisch vind het te duur.
Laatst gewijzigd door moniqueo op wo 23 feb 2011, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Staftime
#1945951
Klopt, Julia krijgt tijdelijk Taste of the Wild brokken bij haar voeding, zo'n twee keer per week.
Dat staat compleet los van het biologisch voeren, want dit heeft te maken met haar op gewicht houden wat gewoon echt niet lukt op een andere manier. volgens mij heb ik dat heel duidelijk uitgelegd in dat andere topic.

Overigens ben ik op zoek geweest naar een biologische brok, maar die is er niet zonder graan/rijst helaas.
En daar wordt zij ziek van, dus moest ik iets anders nemen.
Door moniqueo
#1945957
Ja,dat heb je inderdaad duidelijk gemaakt,maar ik vind het zo tegenstrijdig.
Eerst lees ik een topic dat je brokjes erbij geeft,dat maakt mij verder niks uit,moet je
voor jezelf weten maar dan lees ik ,ik wil biologisch geven.

Mijn reactie is niet als een aanval bedoelt maar gewoon dat ik de logica er niet van snap.
Door saskia37
#1946008
[quote="Staftime"]

Overigens ben ik op zoek geweest naar een biologische brok, maar die is er niet zonder graan/rijst helaas.
En daar wordt zij ziek van, dus moest ik iets anders nemen.
[/quote]

Orijen is biologisch en zonder graan en rijst :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1946027
Brokken en blik en Nature's diet voeren kan natuurlijk nooit los gezien worden van de uitspraak in de openeningspost in dit topic...ik wil diervriendelijk voeren en daarbij is biologisch gezonder.

Ook al zou je het geven om een voor jou goede reden dan nog komt het wat raar op de lezer over :-\
Door Staftime
#1946059
Toch is het zo.

De brok heeft te maken met Julia op gewicht houden tijdens de koudere perioden.
En dit staat hier los van.

De nature diët en blik heb ik voornamelijk voor Romeo in huis omdat die met maagklachten te kampen heeft, maar hopelijk heb ik daar nu een andere oplossing voor.

Nature diët en blik zal dus uit de voorraadkast verdwijnen zodra ik over ben op Darf Eko.
En wie weet lukt het ook wel om volgend jaar winter géén brok meer bij te voeren om haar op gewicht te houden.
We zullen dit per seizoen moeten bekijken.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#1948010
[quote="Staftime"]
Wild wordt hier niet gegeten, dus dat heeft geen zin.
Biologische Barfproducten? Ik zou niet weten waar ik die betaalbaar zou moeten kopen om eerlijk te zijn.
Ik kan het natuurlijk ook eens vragen bij de mensen van Darf, aangezien ze een eigen slagerij hebben.

Weet jij goede adresjes voor Biologisch Barf dan?
Het wordt al snel zo enorm duur...
De stap naar Darf is al een behoorlijke aanslag op mijn portemonnee.
[/quote]

Lupa verkoopt vanaf ongeveer volgende week biologische barfproducten. Prijzen weet ik nog niet.
Door Staftime
#1948025
[quote="Meike en Daisy"]
Lupa verkoopt vanaf ongeveer volgende week biologische barfproducten. Prijzen weet ik nog niet.
[/quote]

Oh dat is geweldig!
Dat ga ik in de gaten houden.
Bedankt voor deze tip.
Darf hebben ze daar ook zag ik, maar ik koop dat via mijn zus die sinds kort verkooppunt is geworden/wordt.

Maar voor de Barfproducten zal ik dan zeker Lupa in de gaten houden.
Door Ana
#1948218
Wat een goed besluit zeg ! Ik verbaas me er wel vaak over, hoe begaan we allemaal zijn met onze eigen dieren maar heel gemakkelijk over het best enorme leed heen stappen, dat andere dieren aangedaan wordt. Verder ben ik er heilig van overtuigd, dat biologisch gezonder is dan 'gewoon' vlees. Laatst nog dat artikel op nu.nl, waarin aangegeven werd, dat sommige mensen immuun zijn voor bepaalde antibiotica, omdat ze dat met vlees eten (volgens mij is kip hierin wel een hele grote boosdoener) al veel te veel binnen hadden gehad. Darf Eko bevalt hier heel goed. Ik heb lang alleen Carnibest Eko gevoerd, maar die is echt behoorlijk aan de prijs. Darf is toch alweer aardig goedkoper. Mijn hond vond het eerst niet zo'n succes, maar na het een paar keer met Carnibest gemengd te hebben, is ze toch aan de smaak gewend en eet ze het nu prima. Verder hou ik ogen en oren altijd open voor bio-Barf en soms zit er ineens wel wat tussen. Sowieso handig is Odin met hun vleesbakjes, als je hond tenminste ook van orgaan houdt. Ben ook heel benieuwd naar de Lupa-bio pagina !
Hoe dan ook, heel veel succes ermee, ik hoop dat je hondjes het lekker vinden !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door