Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Micha7
#1923730
Zag in een maandblad reclame van "enerique, houdbare vlleesmaaltijd complete". Is dit een goed alternatief voor kvv, om mee te nemen op vakantie? Of dan toch maar beter effe een "koudgeperste" natuurbrok geven?
Gebruikersavatar
Door choopy
#1923769
Op vakantie zelf slagers/ supers bezoeken blijft natuurlijk het beste ;)
Volgens mij is het net zoiets als Renske en Farm Food Fresh.
Het is gekookt, maar bevat altijd nog vlees. Iets wat je van een brok niet kunt zeggen.
Als je hond tegen rijst/ granen kan, is het een alternatief voor echt vers vlees
Door Lil
#1924284
als ik op vakantie ga probeer ik vers te kopen op adres van bestemming (nu blijf ik meestal wel in nl/dtl dus dat is vrij makkelijk). Lukt dat niet dan pak ik vlees uit blik zonder granen in Duitsland(bijvoorbeeld rinti, pedigree pur en nog meer merken) of inderdaad renske of kennelworsten van de kivo. ik geef dat liever dan brok, maar meestal krijgen ze dus gewoon vers.
Door Nicolette Wildschut-Kamst
#1924921
Ik had voor de eerste dagen op Terschelling wat van mijn diepgevroren KVV meegenomen en daarna daar Smuldier gekocht.
In Frankrijk hetzelfde alleen daarna kon ik niks vinden wat kant en klaar was. Dus naar de Hypermarche en daar in het vleesschap gekeken en de Fransen voeren kennelijk hun honden best vaak rauw want er lag keurig Viande pour Chien (vlees voor de hond) en dat heb ik aangevuld met groenten en kipdelen.
Ging prima voor een week!
Door Lizzy
#1924928
Wat verschilt dit van Rodi-worst? Brok zou ik al helemaal niet meenemen. Is simpel-zelf-samenstellen geen optie? Dat doe ik, als ik op vakantie ga. Of anders k9natural, da's misschien ook een alternatief?
Door Elvira
#1924997
Op vakantie neem ik diepvries KVV mee, maar ook  een paar van die Runner worsten voor het geval ik vergeet eten uit de vriezer te halen (thuis ga ik dan in geval van nood even naar de super). Vorig jaar zaten we de laatste 2 dagen in een B & B en hebben ze ook 1 dag runner worst gehad (de eerste dag nog vlees uit de vriezer).
Door Suzanne
#1925813
Hoi,
Ik vind inmidels brokken echt niets meer ;-) en die heb ik dan (anders dan evt beloning) niet meer in huis.
Ik zou opteren voor "koop vers" ook in andere landen, maar ik snap dat dat soms niet al te makkelijk is.
In zo'n geval vind ik (let wel; IK, niet noodzakelijkerwijs de mening van iedereen hier) een product als Renske prima.. Zo'n kant&klare worst gebruik ik voor de training, niet als hoofdvoer.

Afhankelijk waar je naartoe gaat op vakantie zou ik zeggen 'combineer het'.
Neem diepgevroren kvv / barf mee in een koelbox/-tas, een paar pakjes Renske en vul aan met ter plaatse te kopen kippepoten en wat spiervlees.
Dan komen de honden die paar weken vakantie prima door hoor! ;-)

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door