Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dreetje
#1899064
Sil heeft een maag/darm infectie en moet daarom een paar dagen licht verteerbaar vlees eten.
(de licht verteerbare brokken van de da moet ie niet)
Wat kan ik 'm geven.
Ik heb oa lotgering-paard, lotgering-vis, kivo-totaal en ook nog Natudog in veschillende smaken.
Door fransbulletje
#1899094
Een tijdje geleden hier er ook last van gehad en dan geef ik meestal naturediet. Gestoomd vlees en licht verteerbaar en dan weer langzaam aan wat vlees erdoor. Kan de boel even wat tot rust komen.
Beterschap voor Sil
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1899703
[quote="Dreetje"]
Sil heeft een maag/darm infectie en moet daarom een paar dagen licht verteerbaar vlees eten.
(de licht verteerbare brokken van de da moet ie niet)
Wat kan ik 'm geven.
Ik heb oa lotgering-paard, lotgering-vis, kivo-totaal en ook nog Natudog in veschillende smaken.
[/quote]

Heb je iets van kipje in hius. Dan zou ik dat geven, meerdere kleine porties per dag. Ik zou zeker geen brokken of andere gekookte meuk geven, aangezien dit voor een versgeoverde hond zeker niet lichter verteerbaar is dan zijn normale voer.
Geef er probiotica bij.
Door Dreetje
#1899717
[quote="Angelique"]
Heb je iets van kipje in hius. Dan zou ik dat geven, meerdere kleine porties per dag. Ik zou zeker geen brokken of andere gekookte meuk geven, aangezien dit voor een versgeoverde hond zeker niet lichter verteerbaar is dan zijn normale voer.
Geef er probiotica bij.
[/quote]

De kefir is bijna klaar  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door