Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door inni
#1878019
Berre was de laatste maanden eindelijk een beetje stabiel op "eend 100%" en "lam allergie" van Naturis.
De lam is nu niet meer verkrijgbaar, weet iemand een alternatief?

Er mag geen rijst, graan of groenten inzitten en ook geen kip? De lam compleet van Naturis geeft ook problemen. 
:-\
Door Migudu
#1878043
Is er ook niet een graanvrije Carnibest variant?
Ook vervelend, heb je twee soorten die goed vallen, stoppen ze met één... >:(

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1878080
Misschien is het een optie om het zelf te malen? Dan weet je ook zeker dat er niks anders in zit.
Lamsstaartjes zijn bijvoorbeeld goed te malen vleesbotjes en spiervlees en orgaan is natuurlijk helemaal goed te doen.
Door inni
#1878097
Die lamstaartjes zijn een goede tip, 'k heb vandaag al maar lamsragout meegebracht van 't warenhuis , lamshart had ik nog wat (en ik heb extra meegebracht) maar ik zat nog zonder lamsbot.

Bedankt voor de tip!
Door signmodel
#1878170
in carnivoer zitten ook geen granen, geloof dat lotgering ook eliminate dieeten kan samen stellen, ik heb nu voor een vriendin bij slagerij west lammix besteld.
stink he dat ze weer zomaar iets uit t assotie halen.
Door M@rina
#1881146
Tinlo heeft ook een lamvariant. Uitsluitend ingredienten van lam (bot, pens andere organen en spiervlees) en geen granen/rijst.
Door Happy Tail
#1881164
en dan heb je van Alaska Natural Dogfood ook een lam versie. Uiteraard heeft Haaks barf ook lam waarbij je zeker kan zijn dat ook daar geen granen en andere toevoegingen inzitten.
Bij CarniVoer zitten wel kippenbottten als calciumbron, dus kijk even of je hond daar goed op reageert.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door