Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door hannabelgje
#1866372
De smuldier enkelvoudig vlees is bij onze AH uit het assortiment gehaald. Ook bij een andere AH was ie er niet meer. ik baal er behoorlijk van. zijn er meer mensen die hun smuldier niet meer in de AH zien liggen?
Door nienk
#1866428
bij mijn AH's (in Amsterdam) hebben ze het al een paar maanden helemaal geen Smuldier meer, heb er navraag naar gedaan en de winkelmanager vertelde dat het gewoon te weinig verkocht werd. ook in de hele grote AH's waar ik wel eens kom die een gigantische (voor een supermarkt dan) dierenafdeling hebben, geen Smuldier meer. Helaas! gelukkig gaan dierenwinkels steeds meer kvv e.d verkopen, wie weet volgen de supermarkten ook snel, dus het zo'n trend is dat steeds meer honden lekker vers krijgen van hun baasje.
Door Linda_Bonbon
#1866432
Er is ergens een topic over smuldier, en daar staat dat je het bij alle AH's gewoon moet kunnen bestellen. Ze hebben het wel in hun assortiment dus het kan altijd bestelt worden.
Door Linda_Bonbon
#1866467
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat ze het gewoon niet meer inkopen. In dat geval zouden ze het nog wel moeten kunnen bestellen namelijk.
Is het niet zo dat als ze nog wel Smuldier verkopen, maar niet meer alle varianten, dat ze dan de varianten die ze niet (meer) verkopen wel kunnen bestellen? Dat is wat ik bedoelde..
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1866473
Ik ben net nog bij de AH geweest en zag toevallig Smuldier in de vriezer liggen dus hier hebben ze het (voorlopig?) nog wel.
Als je wil kan ik wat voor je halen en de 7de mee naar Eindhoven nemen?
Lupa heeft het trouwens ook.
Door yellowlab
#1866720
Hier bij AH is de smul juist vaak uitverkocht. Zo goed gaat het ! Er komt vaak een vrouw,wist de diepvriesvakvuller te vertellen"die schuift meteen het hele vak smul in haar karretje!  goh wie zou DAT nou zijn ;)
Maar in het magazijn staat vaak nog een doosje hoor,gewoon even om vragen of van te voren achter laten houden.Maar het is niet uit het assortiment hoor.
Laatst gewijzigd door yellowlab op ma 20 dec 2010, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door brutus2002004
#1866811
Ik woon in een buitengebied, maar de AH in het dichtsbijzijnde dorp besteld het gewoon voor me. Bij deze AH was alleen maar smuldier kip en ik geeft m'n honden (6) altijd  smuldier pens. Als ik ,s morgens voor 10 uur bel, is het de volgende dag al in de winkel. Ik bestel natuurlijk wel altijd meerdere dozen. Misschien willen ze wel bestellen als je wat meer afneemt.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1867151
hanna , gewoon hier een doos bij de jumbo bestellen  ;)
een goede service wb. het bestellen van producten die evt niet in het assortiment liggen....
denk wel dat je dan een hele doos moet afnemen
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#1867160
Hier ligt zowel de compleet als de enkelvoudige versie nog in de schappen.
De compleet versie is hier vaak uitverkocht en die bestel ik dan ook altijd om niet mis te grijpen.
Door hannabelgje
#1867373
Ik haal het voortaan inderdaad wel bij de jumbo of bij de plusmarkt. Maar dat zijn winkels waar ik eigenlijk nooit kom. Ik moet dan speciaal voor de smuldier daarheen rijden. jammer maar helaas. Dan bestel ik wel een hele doos tegelijk, kan ik even vooruit.

Hanneke heel lief van je maar ik haal het wel ergens anders. Dan rijd ik er wel een stukje voor.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1867538
[quote="hannabelgje"]
Nou het probleem is juist dat het assortiment veranderd is en dat het niet te bestellen is.
[/quote]
Ik weet niet waar jij komt.
Maar het is echt neit uit het assortiment. Of je moet bij een kleine AH zijn geweest.
Maar dan nog zou dit gewoon te bestellen zijn.
Ik werk zelf bij een AH-XL.
Gebruikersavatar
Door marnou
#1867563
We hebben hier in het dorp een vrij kleine AH, maar ik kan het bestellen en de volgende dag na 14.00u ophalen. Als het in het assortiment van de winkel zit kan dat volgens de centrale klantenservice van AH altijd in overleg met de plaatselijke klantenservice of de filiaalmanager.
Door hannabelgje
#1867616
[quote="Riek"]
Ik weet niet waar jij komt.
Maar het is echt neit uit het assortiment. Of je moet bij een kleine AH zijn geweest.
Maar dan nog zou dit gewoon te bestellen zijn.
Ik werk zelf bij een AH-XL.
[/quote]

Ik was bij de XL in Weert. De man die het nakeek had zo'n bestelterminal en die gaf aan dat het tijdelijk uit het assortiment was en hij kon het dus niet bestellen. In Budel was het schap ook leeg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door