Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danielle1980
#1834562
dat heeft hondje mee gekregen die hier in de opvang is bij mij, paar rollen.
ken niets vinden over wat dat is, ja denk soort kvv maar kent iemand t en heb t een site
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1834674
[quote="danielle1980"]
dat heeft hondje mee gekregen die hier in de opvang is bij mij, paar rollen.
ken niets vinden over wat dat is, ja denk soort kvv maar kent iemand t en heb t een site
[/quote]

Heeft het nog wel een naam ofzo? anders wordt het wel heel lastig zoeken :biggrin2:
Door ~anna~
#1834839
Misschien een eigen brouwsel van een versleverancier, als er een sticker op de rol zit, is het wel zo dat het verplicht is dat er meer info op moet staan.
Door danielle1980
#1835172
[quote="Angelique"]
Heeft het nog wel een naam ofzo? anders wordt het wel heel lastig zoeken :biggrin2:
[/quote]

nou zo heet t dus
barfvoeding kip :P
Door danielle1980
#1835173
[quote="*anna*"]
Misschien een eigen brouwsel van een versleverancier, als er een sticker op de rol zit, is het wel zo dat het verplicht is dat er meer info op moet staan.
[/quote]

er zit sticker op,
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1835217
[quote="danielle1980"]
nou zo heet t dus
barfvoeding kip :P
[/quote]

Ow ruk, de topictitel ::) :P :biggrin2:

Nou joh, nog nooit van gehoord, maar gezien de naam en de overdadige info die je niet op het etiket vind zal het wel een lokaal in elkaar gedraaid vaag prakje zijn. Leuk wellicht als basisje of voor erbij, maar op enige volledigheid zou ik niet vertrouwen.
Door danielle1980
#1835218
[quote="Angelique"]
Ow ruk, de topictitel ::) :P :biggrin2:

Nou joh, nog nooit van gehoord, maar gezien de naam en de overdadige info die je niet op het etiket vind zal het wel een lokaal in elkaar gedraaid vaag prakje zijn. Leuk wellicht als basisje of voor erbij, maar op enige volledigheid zou ik niet vertrouwen.
[/quote]
ok nu is niet mijn hondje, maar van andere mensen die hier voorlopig is, maar goed is pup die opgroeid dus gaat ik zeker even wat compleet voeren ;)

het ziet op zich wel redelijk uit en ook mijn honden die staan ervoor te wachten :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door