Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Limpy
#1819976
[quote="jannette"]
Jaimy krijg ook probiotica. Ben het zelf ook maar gaan gebruiken ;D
[/quote]

Kan wellicht geen kwaad  ;D

Maar fijn dat Jaimy weer is aangekomen! Op naar de volgende pondjes, you go Jaimy!
Door jannette
#1844010
Even weer een update over Jaimy.  Kalkoen/rijst van carnibest kreeg hij weer jeuk van. Ben toen de eend diabetes gaan geven. Gaat erg goed. Hij weeg nu 7kg. Dus dat gaat ook de goede kant op.  Ik heb nu een rolletje van Naturis eend, omdat de eend diabetes op was. Naturis zit zeewier in. Hoop dat Jaimy hier niet op zal gaan reageren.
Door jannette
#1844034
Ik blijf ook eend geven, maar carnibest is weer besteld en Jaimy moet natuurlijk toch iets eten. Vandaar even Naturis eend.
Eend en kalkoen zijn gevogelte,maar volgens mijn dierenarts is kip toch heel iets anders. Hij vertelde mij ook. dat Jaimy misschien later best kip zal kunnen eten, omdat de test gedaan is terwijl hij brok kreeg. Ik blijf wel heel voorzichtig. Hij is nu gelukkig weer vrolijk en speels. Ik merk nu wel met de kou, dat hij buiten wel rillerig is. Vorig jaar was dat niet zo. Hij heeft natuurlijk wel minder vet dan toen.
Door inni
#1844654
[quote="jannette"]
Even weer een update over Jaimy.  Kalkoen/rijst van carnibest kreeg hij weer jeuk van. Ben toen de eend diabetes gaan geven. Gaat erg goed. Hij weeg nu 7kg. Dus dat gaat ook de goede kant op.  Ik heb nu een rolletje van Naturis eend, omdat de eend diabetes op was. Naturis zit zeewier in. Hoop dat Jaimy hier niet op zal gaan reageren.
[/quote]

Berre reageert wel op 't zeewier in Naturis maar hij reageerde ook op de wortelen in Haaksbarf, 't lijkt wel of z'n maag en darmen sorteren en  de wortelen in een oranje propje in een dikke slijmlaag verpakt er weer uit laten komen.

De eend 100% van Naturis gaat wel goed op voorwaarde dat ik de dikste brokken vet eruit haal 't dan extra maal en daarna de stukjes bot eruit haal.
Hopelijk gaat 't bij jullie ook goed.
Door deja
#1848501
Lotgering heeft ook totaal eend dat is 50 eend en 50 rund, zonder kip en zonder graan, en goed betaalbaar.
De totaal vis is 40 rund 30 lam en 30 vis.  Zit ook geen graan en geen kip in.
Door jannette
#1848510
Sorry voor de late reactie Nynke,  fijn dat je paardenvlees voor mij heb. Moeten maar gauw wat afspeken. Bel maar als je deze kant heen wil komen. Ik ben wel veel weg om zijn zus te helpen.
Verder gaat het redelijk met Jaimy. Hij spuug niet van Naturis, maar heb wel het idee dat hij wat misselijk is. Weet niet of dat kom van de zeewier.
Ik heb ook bij lotgering gekeken omdat carnibest best duur is, maar daar zit bijna overal rund in en Jaimy kan ook niet tegen rund.
Door jannette
#1856437
Jaimy zit weer op de carnibest kalkoen/rijst. Naturis compleet ging hij weer spugen. Carnibest eend weer gegeven ook weer spugen. De eend van Tinlo is hij echt zo ziek van geweest. Hij was gewoon aan het kreunen.Zo zielig. Het was allemaal kleine stukjes brok wat hij uitspuugde terwijl tinlo toch echt best fijngemalen is. Hij krijg nu dus al weer 4 dagen carnibest kalkoen en meneer is weer flink aan het krabben en bijten. Hier spuug hij dus weer niet van. Misschien dat hij  reageer op de zeewier van Naturis, rijst en is eend te vet? Ik kan wel nog de naturis enkelvoudig proberen of een ander soort van Tinlo. Wat adviseren jullie mij? Ik weet het niet maar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door