Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Borgerbos
#1788562
Ridley (St.bernard van 8 jaar) staat nu 14 dagen op KVV en het gaat nog steeds heel goed. Totaal geen problemen gehad met overgang van brok naar vlees, dus geen diarree o.i.d. Hij heeft tot nu toe het grootst gedeelte alleen maar de Smuldier pens/vlees gehad want de KIVO wenst meneer niet te eten. Ruikt waarschijnlijk niet naar pens genoeg. ik heb gisteren in Emmer-Compascuum wat pondjes vlees van lotgering gehaald om te proberen en de Totaalvoer met Pens at hij heerlijk op vanmorgen. Heb ook de vis variant meegenomen dus die ga ik morgen even proberen bij hem. Als hij die ook lekker vind ga ik dus binnenkort vlees bestellen bij Lotgering want dat is nog weer een stukje goedkoper dan de KIVO.
Ridley zijn zus Shanon staat nu sinds een dag op 10 op vlees en ook bij haar totaal geen problemen met het overzetten van de brok naar vlees. Zij eet de KIVO wel net zoals Rose (9 jaar).

groetjes
Yvonne
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1788569
Fijn dat de overgang van brok naar kvv zo vlot verloopt.  :)
Als je Smuldier pens/vlees door de KIVO mengt, eet Ridley het dan nog niet?
Misschien eerst 3/4 smul en 1/4 kivo en de verhoudingen langzaam omdraaien.
Door **Jolanda**
#1788609
Nou dat is nog eens mooi om te horen Yvonne!
Hopen dat ie de lotgering wél eet....de kieskeurige :P
Door Borgerbos
#1788619
[quote="HannekeKjell"]
Fijn dat de overgang van brok naar kvv zo vlot verloopt.  :)
Als je Smuldier pens/vlees door de KIVO mengt, eet Ridley het dan nog niet?
Misschien eerst 3/4 smul en 1/4 kivo en de verhoudingen langzaam omdraaien.
[/quote]

hmm dat is misschien nog te proberen. KIVO met extra pens erdoor werkte in iedergeval niet.
groetjes
Yvonne
Door Borgerbos
#1789932
[quote="Jol"]
Nou dat is nog eens mooi om te horen Yvonne!
Hopen dat ie de lotgering wél eet....de kieskeurige :P
[/quote]

De totaal variant met pens eet ie goed. Nu nog even de vis uitproberen.

groetjes
Yvonne
Laatst gewijzigd door Borgerbos op do 14 okt 2010, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ulla
#1790042
Goh Yvonne, voor je het weet heb je al je Sintjes op kvv,en wie weet ga je ooit eens zelf samenstellen. :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door