Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kurt007013
#1755080
aan ORINAKE & HAYDEN

zoals gedacht .... net contact opgenomen met een producent van VERS KVV , nml NATUDOG .
zij halen hun VLEES helemaal NIET bij Naturis
heb zelfs de naam toegestuurd gekregen van de verschillende ^plaatsen waar zij hun vlees halen , dus ....

Sorry voor jullie dus ... maar wie vertelt hier nu leugens .... :D :D :D
Door Hayden
#1755100
[quote="kurt007013"]
aan ORINAKE & HAYDEN

zoals gedacht .... net contact opgenomen met een producent van VERS KVV , nml NATUDOG .
zij halen hun VLEES helemaal NIET bij Naturis
heb zelfs de naam toegestuurd gekregen van de verschillende ^plaatsen waar zij hun vlees halen , dus ....

Sorry voor jullie dus ... maar wie vertelt hier nu leugens .... :D :D :D
[/quote]
Kurt,
daar ik jou slechte ervaringen met naturis deel vind ik het ongelooflijk raar dat je zo reageert eigenlijk.

Ik zeg alleen maar waar Natudog gemaakt wordt, bij Naturis.
Je hebt waarschijnlijk contact gehad met een verdeelpunt, niet met de producent.

Ach, mij maakt het op zich niet uit wat jij je honden voert. Het is alleen ontzettend dubbel dat je Naturis de grond inboort, maar dan wel ongelooflijk tevreden bent over Natudog. Terwijl het juist hetzelfde is...

Ik ben ondertussen 6jaar geleden overgestapt van brok naar vers, heb ondertussen ook mijn eigen winkel met BARF/KVV spullen dus ik denk dat ik net iets meer "in het wereldje" zit.
Anders had ik waarschijnlijk ook geen telefoontje gekregen over dit bericht van je  ;D
Laatst gewijzigd door Hayden op wo 15 sep 2010, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kurt007013
#1755134
nee , heb de producent zelf ( moet je naam weten ???? ) van Natudog gehoord , géén verdeelpunt !!! ;) ;)
Door orinake
#1755397
Alle verwittig Natudog dan maar he dat zij je volgende slachtoffer zullen worden...
Eest carnibest dan naturis nu natudog????
Door kurt007013
#1755665
[quote="orinake"]
Alle verwittig Natudog dan maar he dat zij je volgende slachtoffer zullen worden...
Eest carnibest dan naturis nu natudog????

[/quote]

zééér belachelijke reactie hoor
maar had niet veel anders verwacht van iemand die de waarheid niet onder ogen durft zien
of heb je nog niet opgemerkt dat er HEEL wat klachten over Naturis binnenkomen momenteel ... niet alleen van mij , en niet van mensen die ik heb gevraagd om een reactie te sturen hoor
Door kurt007013
#1755681
[quote="Angelique"]
On topic graag. ::)
[/quote]

ok , je hebt gelijk  :-\
van mij mag het topic worden afgesloten hoor .... zullen altijd wel voor & tegenstanders zijn van een bepaald voer .
Maar ook een NEGATIEVE ervaring moet worden aanvaard , niet alleen een positieve
pas dan wordt men / het beter !
hiermee zijn de laatste woorden van wij gezegd  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1755694
[quote="kurt007013"]
ok , je hebt gelijk  :-\
van mij mag het topic worden afgesloten hoor .... zullen altijd wel voor & tegenstanders zijn van een bepaald voer .
Maar ook een NEGATIEVE ervaring moet worden aanvaard , niet alleen een positieve
pas dan wordt men / het beter !
hiermee zijn de laatste woorden van wij gezegd  ;)
[/quote]

Dit topic ging over Natudog. En zeker mogen negatieve reacties geplaatst worden. Daar zal, mits onderbouwd niets van gezegd worden. Maar je had je punt al gemaakt in het andere topic en dan vind ik het wat onnodig om in een ander topic over hetzelfde door te gaan. Zeker als het dan weer uitloopt op een welles/nietus spelletje.
Verder zie ik op dit moment geen reden om het topic af te sluiten. Je vroeg om ervaringen met Natudog, wellicht komt daar nog wel reactie op.
Door mysmoothcollies
#1755722
Op zich goede ervaringen met het proefpakket, maar te weinig verschillende smaken wat mij betreft en ik denk dat daar ook het verschil met dat andere niet nader te noemen merk zit. Er zit in Natudog veel minder toegevoegd (volgens mij) qua premix. Kan mij voorstellen dat het e.e.a een reactie geeft met het vlees waardoor het eerder gaat ruiken/stinken. De service was prima maar ik vond het niet bijzonder genoeg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door