Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1739205
Ik sluit niks uit. Er schijnen wel meer "private labels" te zijn wat niet meer is dan een pak Lotgering met eigen sticker (en prijs natuurlijk :)). Koop en vergelijk zou ik zeggen :)
Door petra-amsterdam
#1739832
Nee. De boerderij van Lotgering, de voormalige slagerij op de Stadionweg (A,dam) staat in Nrd Holland. (Monnickedam of zo?)
De leveranciers brachten zelf de spullen bij me thuis. Alles in rollen.
De leverancier van Bullspirit zit in Friesland. Heb hem ooit aan de tel. gehad.
Ook hij bracht het vlees bij me thuis. Kwam de afsluitdijk over weet ik nog..
De avond voor levering heb ik nog contact gehad en heeft hij op mijn verzoek nog wat extra fijn gemalen.
Zit in bakjes.
Ook heb ik bij hem ooit het ongemalen vlees gekocht.
Beide hebben inmiddels tussenpersonen/verkooppunten .
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#1740081
Heeft iemand de site van bullspirit, ik kom steeds op een op de site van american bulldogs als ik bullspirit.com aanklik. En Friesland is een stuk dichterbij dan Nrd Holland. Wil de honden graag meer afwisseling kunnen geven dan wat hier nu te krijgen is.
Door siempie73
#1740337
He Tanja, je was me voor met deze vraag..... ;)


Gister ben ik gaan neuzen over Bullspirit, heb de man gesproken die het verkoopt in Utrecht. Is iets van een pakwerkersvereniging ofzo. Hij heeft de site bullspirit.
Hij was vol lof over het voer. Zo goed als de hele vereniging stond op dit voer, alleen maar goede resultaten.

Verder ook een verkooppunt in Lelystad (hoe makkelijk wordt het je soms gemaakt!). Haar ook gesproken. Ook over Lotgering, zij vond het de laatste tijd wat te vettig en is zelf Bullspirit gaan voeren.
Zij verkoopt ook Lotgering en er gaat daar ook Groby/ Grobie komen daarheen. Iemand daarmee bekend?


De prijs van Bullspirit is 1,75 per kilo.

Ik wil dit wel gaan proberen en dan in combi met Smuldier en een beetje barf (beetje maar...)

Groetjes Simone
Door rheawithpixels
#1743612
[quote="petra-amsterdam"]
Nee. De boerderij van Lotgering, de voormalige slagerij op de Stadionweg (A,dam) staat in Nrd Holland. (Monnickedam of zo?)
De leveranciers brachten zelf de spullen bij me thuis. Alles in rollen.
De leverancier van Bullspirit zit in Friesland. Heb hem ooit aan de tel. gehad.
Ook hij bracht het vlees bij me thuis. Kwam de afsluitdijk over weet ik nog..
De avond voor levering heb ik nog contact gehad en heeft hij op mijn verzoek nog wat extra fijn gemalen.
Zit in bakjes.
Ook heb ik bij hem ooit het ongemalen vlees gekocht.
Beide hebben inmiddels tussenpersonen/verkooppunten .
[/quote]

Zaandam  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door