Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jolly64
#198702
Ik wil overstppen van NR 4 tegen maag en darm klachten naar de nr 1 :-\
Heeft er iemand hier ervaring mee ?
Ik kan bij de dierenwinkel een verpakking van 3 kilo kopen voor maar 10.95
Nu betaal ik voor de energique nr 4 3 euro per 6 ons
Maar volgens mij gaat het erom dat het vers vlees is en dus ook tegen de huid en darmproblemen van mijn hond
Hij begon met brokken :'( :'(
Toen hij ziek werd op energiue nr 4 overgestapt ;D ;D
Hij doet het er prima op gelukig ,maar ben benieuwd of de gewone versie ook goed is voor de huid en darmen
Gr Jolanda
Gebruikersavatar
Door Nitus
#198739
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je het rustig eens kunt proberen. Net wat je zegt, bij brokken had je hond klachten, en die zijn verdwenen toen je vers bent gaan geven, ik denk niet dat het nu nog veel uitmaakt welke versie je geeft, maar daar kun je alleen maar achter komen door het te proberen. ;) Succes :).
Door Urs
#199460
Jasper heb ik ook eerst een tijdje op energique nr 4 gehad. Ben na 2 dozen van 12 kilo over gegaan op nr 1. Ben ik ook mee gestopt hij kreeg er pukkels van. En nu denk ik dat hij op kip reageerd.. Dus je kan het gewoon proberen.
Door danja
#199485
Ja, je kunt gewoon overstappen. Heb ik ook gedaan. Ik heb Danja en Benji ong. 5 maanden op energique nr 4 gehad. Super, Benji zijn huiduitslag was bijna weg. Geen problemen gehad met overschakelen. Je mag Energique nr4 ook zijn leventje lang geven, dit is ook geen probleem. Het is alleen belangrijk dat hij er zo min mogelijk ander eten of snaai bij krijgt. Benji en Danja kregen wel gewoon een Frolicie (foei van mij). Nu krijgen ze rodi worst.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door