Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door **Jolanda**
#1680663
Nou Tonny, wat ik zo leuk vind aan Theo is dat hij 'heel voorzichtig' BP binnen komt...niet goed weet hoe en wat, uiteindelijk de smaak te pakken krijgt hier op BP (jaja ook hij is al verslaafd :D ;D ) en al snel wat meer post en op het einde van de dag, na zijn voorzichtige binnenkomst, het al over barfen heeft....dat is toch wel heel leuk om te lezen!

Nou heeft hij wel geluk dat hij een beetje in het barf walhallah woont hier in limburg....daar zal het misschien ook wel mee te maken hebben denk ik ;) :P ;D En zeg nou eerlijk; wie/welke man kan nou ons gezellige limburgse vrouwen weerstaan? Geen enkele man toch!?  :P ;D Hij voeld zich nu gewoon verplicht om te gaan barfen wilt hij die gezellige en lieve dames hier in limburg leren kennen :D :D ;D

[quote="TMG1961"]
Ben al een tijdje vlijtig aan het lezen. Mocht ik vragen hebben dan zal ik ze zeer zeker stellen. Tot die tijd ben ik in de bibliotheek te vinden.     
[/quote]

Brave en snelle leerling ;) :biggrin2: :P
Door nanna
#1680671
moet eerlijk zeggen zijn hond was super Sem vond haar helemaal geweldig en andersom ook  ;D ;D

schaam me een beetje dat ik de hond herkende maar ben eerlijk de eigenaars  herken ik helaas vaak niet.  ;)
zo zie je waar mijn liefde ligt ;D ;D ;D
Maar zoals ik Theo toen gezien heb met zijn hond zal hij alles voor haar over hebben\r dat was echt een twee eenheid :smitten: :smitten: :smitten:

dus ik denk zo dat hij ook alles zal doen voor haar  :-* :-*

en ja dan hebben we geluk en weer eenfijne gezellige zuid limburgse barfer erbij ;D ;D ;D
Door TMG1961
#1680887
Vandaag even verder inlezen en kijken waar ik het beste KVV kan gaan inkopen. Heb momenteel niet al te veel opslagcapaciteit, ben nog aan het kijken of ik ergens een grote vriezer op de kop kan tikken.

Alleen Energique wordt te duur, Pixie eet 800-1000 gram per dag op dit moment en dat zou dan op ruim 100 euro per maand uitkomen. Met mijn huidige financiële situatie trek ik dat dus niet, afgelopen maanden meer dan de helft van inkomen ingeleverd. De hoeveelheid die ze eet zal natuurlijk nog afnemen naarmate ze ouder wordt, uiteindelijk zal het een 600-700 gram per dag zijn als ze volwassen is. Ben zelf aan het denken om voor zolang af te wisselen met bv Smuldier of Rodi en Energique te vervangen door een ander merk dat iets vriendelijker is voor mijn beurs. Groot inkopen scheelt natuurlijk ook iets in de prijs.

Met Pixie gaat het goed, vannacht alles ook prima gegaan. Vanochtend was haar ontlasting wel iets lichter van kleur maar dat was ook het enige. Zojuist haar ontbijt gehad en nu ligt ze weer lekker te slapen.
Door **Jolanda**
#1681078
Ik ben ook gaan barfen omdat ik het financieel niet kon trekken om carnibest te blijven voeren, ik was toen dik 200euro per maand kwijt, met barf ziet dat er toch net wat anders uit. :)

Ik zou je best willen helpen aan barfmateriaal. Dan zou ik bijv wat voor jou kunnen bestellen en eventueel dat we samen pakketjes maken. Dan weet je wat er in zit, hoe het werkt en je kunt al eerder beginnen met barfen.
De volgende keer dat ik een bestelronde doe zal volgende maand pas zijn.

Je kunt nu ook de limburgers lief aankijken en vragen of je producten mag overnemen (iedereen heeft toch na morgen meer dan genoeg :P) dan hoef je niet super veel in 1x in te kopen en kun je makkelijk dagporties maken, al is het dan maar voor de helft van de tijd dat je barf voerd en de andere helft kvv...dan bespaar je toch al wat en hebt een begin aan het barfen zonder dat je mega veel vriesruimte nodig hebt ;).

Het is nu even veel lezen, maar straks denk je er nog niet meer bij na als je wat doet, dan gaat dat automatisch ;) Ik gebruik mijn weegschaal niet eens meer ;) :D
Door annielaumen
#1681102
Welkom Theo
Informatie heb je al genoeg gekregen
Effe de handigheid krijgen
Het gaat trouwens net zo snel als brokken in de bak mieteren
Ik geef nu al 3 jaar rauw en in het begin vond ik het ook akelig met botten enzo
Astrid had veel huid problemen  jeuk ontstoken oren en overvolle anaalklieren
Als je dan ziet hoe ze er uitziet hoe ze geniet en van de meeste problemen af is
Ben ook begonnen met carnibest en ahv
Nu ben ik een stuk goedkoper uit door de meiden hier die alles weer top geregeld hebben
Woon in Sittard
Veel suc6 en veel lees en schrijf plezier
Laatst gewijzigd door annielaumen op wo 14 jul 2010, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
#1681174
Heb Paul een berichtje gestuurd of ie wat voor me mee wil nemen. Ga graag op je aanbod in Jol, dan kan ik ook gelijk zien hoe en wat je samenstelt. Ben iemand die dingen moet zien, werkt voor mij beter dan alleen lezen.

Wil wel een grotere vriezer kopen, hoeft geen extreem grote te zijn maar toch iets meer dan ik nu heb. Momenteel is al m'n vriesruimte op en heb net voor een week erin liggen en geen plaats voor mijn eigen diepvries spullen. Dus even internet op en kijken of we ergens er goedkoop een kunnen scoren, gebruikte zat te vinden voor een prikkie.

Voor de rest gaat alles prima, ik lees en Pixie slaapt  :biggrin2:
Door Nadia
#1681188
Hoi Theo welkom hier..

Ik heb nog heeeeel spullen ter overnamen wat mooi is om naast de kvv te voeren. Kun je hier komen halen. Jolan is toch vaak bij mij laten we het je samen zien.
Door TMG1961
#1681191
[quote="Nadia"]
Hoi Theo welkom hier..

Ik heb nog heeeeel spullen ter overnamen wat mooi is om naast de kvv te voeren. Kun je hier komen halen. Jolan is toch vaak bij mij laten we het je samen zien.
[/quote]

Hoi,

Dank je, dat is geweldig, laat me maar weten wanneer het je uitkomt. 
Door Nadia
#1681194
Morgen iig niet ;D
Om spullen over te nemen kun je vanavond in princiepe komen. Ik weet niet of Jolan dan hier is?? We gaan zometeen saampies weg. Weet niet hoeveel tijd ze naderhand heeft.. Maar tegen een uur of 6 schat ik wel weer thuis te zijn!
Door TMG1961
#1681210
[quote="Nadia"]
Morgen iig niet ;D
Om spullen over te nemen kun je vanavond in princiepe komen. Ik weet niet of Jolan dan hier is?? We gaan zometeen saampies weg. Weet niet hoeveel tijd ze naderhand heeft.. Maar tegen een uur of 6 schat ik wel weer thuis te zijn!
[/quote]

Mij maakt het kwa tijd en datum niets uit. Zit momenteel door mijn artrose in de ziektewet en ben dus heel flexibel, behalve m;n gewrichten die zijn wat minder flexibel  :biggrin2: 
Door TMG1961
#1681315
[quote="Nadia"]
Ik vind het prima! Je kunt dus wat mij betreft om 6 uur hier zijn Theo!
[/quote]

Doen we, alleen waar is hier precies?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door