Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door willemien
#193239
ik had voor 4 dagen een hond te logeren,werd al bij gezegt dat ze niet zo beste eetster was ;D heb ik haar 3 dagen carnibest gegeven + wat kruidenmix,ze likte de bodem van haar bak zo fanatiek of ze nooit meer wat zou krijgen kijk DAT vond ze lekker, leuk is dat als je een hond zo ziet genieten, haar baasje wil nu ook gaan kijken of ze haar carnibest gaan geven.....misschien heb ik iemand bekeert ;)
willemien
Door gonny
#193281
[quote="Peet"]
Goed van jou!
Heerlijk om te zien he: mjam...schrok...slik...schraap-schraap-...burp....Afbeelding
[/quote]en daarna omhoog kijken.....meer?????? ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#193322
[quote="willemien"]
ik had voor 4 dagen een hond te logeren,werd al bij gezegt dat ze niet zo beste eetster was ;D heb ik haar 3 dagen carnibest gegeven + wat kruidenmix,ze likte de bodem van haar bak zo fanatiek of ze nooit meer wat zou krijgen kijk DAT vond ze lekker, leuk is dat als je een hond zo ziet genieten, haar baasje wil nu ook gaan kijken of ze haar carnibest gaan geven.....misschien heb ik iemand bekeert ;)
willemien
[/quote]

;D ;D Die hond weet gewoon wat goed voor haar is ;). Maar wel leuk dat die baas nu toch gaat nadenken over wat zij haar hond voor zet 8), hopelijk ziet ze 'het licht' :).
Door bernerfan
#193460
[quote="gonny"]
[quote="Peet"]
Goed van jou!
Heerlijk om te zien he: mjam...schrok...slik...schraap-schraap-...burp....Afbeelding
[/quote]en daarna omhoog kijken.....meer?????? ;D
[/quote]ja wist vast niet wat tie meemaakte ;D
Door Truus
#193600
[quote="Lizzy"]
Filmpje maken en dat aan de baasjes laten zien in het kader van "bekeren" ;D
[/quote]
Ja..dan kunnen ze er niet meer onderuit en breekt hun hart, alleen al bij het aanzien van een zak brokken ;D
Door Lupa
#193712
[quote="tieneke"]
Weer een blije hond erbij ;D ;D
[/quote]
ik denk eerder een boze hond erbij ;D, het was een logetje
Door tessa
#193921
Ik doe het ook altijd met een loge, ik heb een uitwisselingsprogramma met mijn collega, dus als haar hond bij mij logeert krijgt ze gewoon carnibest, ik heb zo n medelijden met het beest als ze brokken eet poept ze mistens vier keer per dag en slobbert ze rustig twee volle bakken water leeg om vervolgens de struiken niet meer te halen en midden op de straat een plas loost waar de eendjes in kunnen zwemmen. Mijn collega vond het eerst niet je dat maar toen ze afgelopen zomer twee en halve week bij ons was geweest viel het ze toch wel erg op dat ze er zo goed uizag en was afgevallen (dit was ook de bedoeling) , dus nu zijn ze toch om, Gina krijgt nu ook carnibest ,hoera missie geslaagd!! ;D ;D
Door Truus
#193942
[quote="tessa"]
Ik doe het ook altijd met een loge, ik heb een uitwisselingsprogramma met mijn collega, dus als haar hond bij mij logeert krijgt ze gewoon carnibest, ik heb zo n medelijden met het beest als ze brokken eet poept ze mistens vier keer per dag en slobbert ze rustig twee volle bakken water leeg om vervolgens de struiken niet meer te halen en midden op de straat een plas loost waar de eendjes in kunnen zwemmen. Mijn collega vond het eerst niet je dat maar toen ze afgelopen zomer twee en halve week bij ons was geweest viel het ze toch wel erg op dat ze er zo goed uizag en was afgevallen (dit was ook de bedoeling) , dus nu zijn ze toch om, Gina krijgt nu ook carnibest ,hoera missie geslaagd!! ;D ;D
[/quote]
Dat is super! Dus...eerst zien en dan pas geloven...was dat bij ieder baasje maar zo ;)
Door tieneke
#194377
[quote="Lupa"]
[quote="tieneke"]
Weer een blije hond erbij ;D ;D
[/quote]
ik denk eerder een boze hond erbij ;D, het was een logetje
[/quote]
Ja nu de bazen nog he?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door