Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1654617
[quote="robbiemarie"]
Hier gaan de pups ook gewoon kkv krijgen, maar als een pupkoper toch graag brok geeft, ben ik wel bereid om te helpen met omzetten denk ik. NIet dat het beesje meteen omgezet wordt en aan de dunne komt.

[/quote]

Maar dat is dan misschien wel reden voor de nieuwe eigenaar om toch maar vers te gaan geven  :P
#1654772
[quote="robbiemarie"]
Hier gaan de pups ook gewoon kkv krijgen, maar als een pupkoper toch graag brok geeft, ben ik wel bereid om te helpen met omzetten denk ik. NIet dat het beesje meteen omgezet wordt en aan de dunne komt.

[/quote]

Wat dacht je ervan om gewoon instructies mee te geven? Een hond die met vers af is gespeend gaat in de regel al helemaal niet snel aan de dunne.
Gebruikersavatar
Door kira
#1655780
Ons vorige nestje kreeg vanaf 6 weken half half, 1 pup kreeg alleen vlees omdat zijn bazen al hun honden cb gaven. Alle pupkopers wilde verder brok voeren en hebben een zak brok met voorlichting (vooral niet de hoeveelheid voeren die op de zak staat) meegekregen. Inmiddels eet nog 1 pup brok (en die krijgt dan weer biefstuk en kipfilet voor de leuk), 3 barfen en de cb hond eet nog steeds cb.
Het volgende nest krijgt geen brok meer, ik hoop dat ik de pupkopers op kvv/barf kan krijgen, maar een goed adres qua opvoeding/geestelijke bezigheid vind ik het meest belangrijk. Ik zou wel een papa willen die ook vlees eet, maar dat zit er denk ik niet in. Tja je kunt niet alles hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door