Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dreetje
#1636235
Sinds een week of 3 krijgen Sil en Laurie KVV.
Ze smullen ervan  :D en het gaat allemaal heel goed, alleen vind ik dat
ze zo weinig drinken.
Ik denk dat brokken veel meer zout bevatten waardoor ze gaan drinken maar ze drinken
nu wel erg weinig.
Is dit normaal?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1636288
[quote="Dreetje"]
Sinds een week of 3 krijgen Sil en Laurie KVV.
Ze smullen ervan  :D en het gaat allemaal heel goed, alleen vind ik dat
ze zo weinig drinken.
Ik denk dat brokken veel meer zout bevatten waardoor ze gaan drinken maar ze drinken
nu wel erg weinig.
Is dit normaal?
[/quote]

Ja, dit is normaal. En dan niet persé omdat een brok zo zout zou zijn, maar omdat een brok een droog gevalletje is waar woef geen druppel vocht uit kan halen en zodoende moet de hond dan veel water drinken om zijn vochtbehoefte op peil te houden. Verse voeding bevat van zichzelf veel vocht waardoor de hond vanzelf minder gaat drinken als op brok.
Door Dreetje
#1636386
[quote="Angelique"]
Ja, dit is normaal. En dan niet persé omdat een brok zo zout zou zijn, maar omdat een brok een droog gevalletje is waar woef geen druppel vocht uit kan halen en zodoende moet de hond dan veel water drinken om zijn vochtbehoefte op peil te houden. Verse voeding bevat van zichzelf veel vocht waardoor de hond vanzelf minder gaat drinken als op brok.
[/quote]

Eigenlijk wel logisch... maar ik wilde het toch nog even bevestigd krijgen van de doorgewinterde vers vlees voerders.
Door ingridstruik
#1660298
ook shira drinkt veel minder wil eigenlijk alleen nog maar water drinken uit de sloot
scheelt heel wat dweilen want shira maakte er een zooitje van met drinken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door