Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door deja
#1612477
Wie kan mij helpen aan een adres rond Alkmaar waar je Naturis kan kopen. Ik heb met de fabriek gebeld daar kreeg ik een nr. van de man of firma die het hier in de buurt distribueerd.
Heb de man gesproken hij zij komt allemaal goed stuur u een test mail als u de mail terug stuurd neem ik kontakt met u op.
Hij zat nl. in België op de snelweg dat ik hem belde. Maar heb nooit meer wat van de beste man gehoord.
Misschien dat iemand op barfplaats weet hoe ik eraan kan komen.
Door deja
#1613027
Nou dat is het hem nou juist, dat heb ik allang gedaan maar alles wat ik hier bel in de buurt stopt er mee heb het niet meer enz. niet in scharwoude niet in schoorl niet in alkmaar.
Ben daarom gaan bellen en er werd verteld dat er problemen waren toen kreeg ik een nr. op van die Fa.Bindy heb er kontakt mee gehad, en hij zij komt allemaal goed, maar laat niets meer van zich horen.
Door smulpaap
#1613040
ik weet niet of je veel vriesruimte hebt ? zoja dan kan je bv bestellen bij www.versvoer.nl
als dat niet zo is dan kan je ook terecht bij Igors diervoeding te Krommenie tel. 075 -6400145 ,vraag dan naar Henriette ,ze heeft het niet in het assortiment maar is wel bereid het voor je te bestellen
Door Astrid 1
#1613716
Leg maar een klacht neer bij Naturis zelf ( kan via de site www.naturis.be)
Ik weet dat er opstartproblemen zijn als je van verkooppunt dustributiepunt wordt, maar het kan natuurlijk niet dat er geen contact wordt opgenomen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door