hoi ik ben nieuw ! en wie kan ons helpen met de allergie van mijn sharpeitje

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht
meili-chrissie
3-sterren

Re: hoi ik ben nieuw ! en wie kan ons helpen met de allergie van mijn sharpeitje

Berichtdoor meili-chrissie » Do 06 Mei 2010, 16:39

:) hallo allemaal !

alweer bedankt voor de reacties!

dat is natuurlijk ook een optie om te kijken naar biologisch kvv ,hoor heel veel over het verwijderen van wortel in de haaksbarf ,mijn sharpei lust geen wortels ,dus als dit werkelijk in alle varianten van haaksbarf zit ,ik weet niet of dat dit het geval is dan hoef ik het al niet eens te gaan proberen :-\ ... dan maar weer eens op speurtocht of er in de carnibest eco rijst en olieen in zitten... :-[ ..

groetjes chrissie en mei-li
numpie77
1-ster

Re: hoi ik ben nieuw ! en wie kan ons helpen met de allergie van mijn sharpeitje

Berichtdoor numpie77 » Vr 07 Mei 2010, 15:18

Hoi hoi,

ik kan je de speurtocht besparen want in Carnibest EKO zit inderdaad rijst en olieen. Daarom ben ik er vanaf gestapt omdat Sam verging van de jeuk!!!
meili-chrissie
3-sterren

Berichtdoor meili-chrissie » Vr 07 Mei 2010, 17:47

hoi dank je voor de reactie ,ik zag het inderdaad zelf ook ... :-\  dan ga ik maar voor de eend diabetes hopelijk reageert mei-li niet op de olieen ..en dan later de eend rijst ...heel voorzichtig proberen .. ik hoop echt heel erg dat haar homeopathische middel begint te werken voortzo dat zal ook veel schelen ,heeft er iemand toevallig ervaring met PUU JEUK van VSM??? ::)

groetjes en een prettig weekend  :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”