Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
#1612625
Ze hebben bij mij nu de natuurlijk en de konijn gehad. Beide werden met zeeeeeeer veel smaak gegeten. Zag er prima uit en de ontlasting was meer dan goed. Verpakking en de info daarop ook meer dan netjes en de compleet doos is al netjes uitgesorteerd dus 1 rol pakken = altijd andere smaak.
Door Too
#1612643
[quote="Tiesto en Zack"]
Heb gisteren en vanmorgen de eendvariant gegeven en die zag er goed uit en de doggies vonden m erg lekker! Is eend altijd zo roze van kleur trouwens? Eerste keer dat ik eend geef namelijk. Ze schrijven dat er in de eendvariant geen groente zit, maar er zat wel degelijk wortel door, dus voor de honden met een wortel/groente-allergie kun je dus deze beter niet nemen!!
[/quote]

Eendenvlees is idd behoorlijk rozerood van kleur
Door Tiesto en Zack
#1612988
Vanmorgen de makreelversie, zondag=visdag hier :biggrin2: vonden ze ook erg lekker! Tinlo gaf aan dat er geen groente id eendvariant hoort te zitten, dat dit een vergissing was. Dus ze zullen er nu wel alert op zijn. Dus zullen de doggies met groente-allergie binnenkort de eend kunnen eten!
Gebruikersavatar
Door essie74
#1613428
hier ook getest!! :biggrin2:

Je moet weten wat je verkoopt niet? maar ook hier in tegen stelling tot bijvoorbeeld naturis op het moment, twee bakken die na het eten door de tent heen gegooid werden :biggrin2:

Was zeer tevreden over de kleur, geur en structuur van het vlees.. zelfs onze oldtimer was tevreden... :-*
Gebruikersavatar
Door essie74
#1616331
vandaag de makreel gedaan.... resultaat...

Twee zeer blijde honden, die vandaag zelfs meegelopen zijn naar de vriezer om het maaltje voor morgen uit te zoeken!

gr,

es
Door cantos
#1616424
De honden hebben hier konijn gehad. Wat hebben ze ervan genoten.
de kleur, geur zit er goed uit.
Ben zeer tevreden en kan het u aanbevelen/verkopen als u een kvv wilt geven.
Laatst gewijzigd door cantos op do 13 mei 2010, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door De kringloop
#1618093
Hallo allemaal,


IK vind het vlees van superieure kwaliteit, mijn Duitse Herders vinden het heerlijk en hun ontlasting is goed.
heb goede ervaringen gehoord van de tot op heden gebruikers van dit voer.
Muv van 1 vriendin, haar hond had last van Diarree maar zij zou laten onderzoeken of het niet iets anders was
verder vond zij de eend versie erg nat. Maar haar hond vond het wel erg lekker.

Ik hou jullie op de hoogte van de verdere bevindingen

mvg,

Marja

Edit admin: Tekst verwijderd die in strijd is met de forumregels. Lees eerst de forumregels voordat je gaat posten
Laatst gewijzigd door De kringloop op do 13 mei 2010, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sabine Ooijen
#1620551
Ik heb gisteren ook een doos gehaald. Vanavond de test,ben benieuwd!!
Ik had voornamelijk Haaksbarf voor mijn franse bulletje omdat die erg gevoelig is met zijn huid en dat gaat supergoed. Maar wil dit er nu bij proberen om dan zo af kunnen te wisselen om de prijs iets te drukken. Als hij er niet goed op reageert blijft hij uiteraard enkel op HB. Onze bull terrier kan gewoon alles verdragen dus die gaf ik de laatste tijd de Shaweca-lijn. Gaat ook erg goed en ik vind het ook erg mooi vlees. Daarbij kan hij dan nu ook Tinlo krijgen. En verder krijgt hij trouwens ook Bibi.
Door Sabine Ooijen
#1621676
Nou,de hondjes vonden het hier erg lekker! Ik had de konijn als eerste gedaan.
Ik vond het vlees er heel goed uit zien. En heel fijn vind ik dat er geen smerige lucht aan zit.
Ook dat er maar 4% groenten in zit,spreekt mij erg aan. En in de eend helemaal niet en er komen in de toekomst nog 2 smaken zonder groenten aan. Dus daar ben ik dan ook wel nieuwsgierig naar.
Nu nog even ontlasting afwachten en voor de franse bull hoe hij er op reageert met zijn huid.
Door helmi6669
#1629324
zo veel positieve reacties: ik wil het ook eens gaan proberen. Heeft iemand een adresje voor me in de buurt van Beverwijk waar ik het kan halen?  :)
Door Yada
#1629435
Ik heb een rol eend meegenomen omdat er al een tijd geen haaksbarf eend meer te krijgen is, ik ga het vanavond geven. Ben benieuwd

Lees een hoop positieve reacties dus ik zie het wel zitten om een beetje af te wisselen tussen tinlo en HB.
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#1630452
Na wat overschakelproblemen van FFF naar Haaksbarf naar Tinlo Barfmenu zijn ze nu heel enthousiast.

Zelfs de reu die altijd al een moeilijke eter is en snel afgeleid  8).
Alleen de makreel wil hij niet eten, de teef maakt het niks uit als het maar vreten is  ::).
Helaas wordt haar ontlasting dan wel dun de 2 dagen erna dus die voer ik niet zo vaak.

(Als mensen willen heb ik nog een paar rolletjes makreel in de aanbieding uit mn combidozen.)
Ga vanaf nu losse smaken / dozen bestellen om niet straks alleen maar blijvende voorraad makreel te hebben!

Ik moet zeggen dat ik het er erg goed uit vind zien, ook de geur is erg vlezig ipv meer naar groente/organen.
Het feit dat het geen granen/rijst/toevoegingen bevat is zeker een hele grote plus.

Wegens bezuinigingen zal ik wel meer gaan barfen in het najaar, hopelijk is Elvis tzt op gewicht (nu te mager maar eet weer beter dus hopelijk zet dit door). Maar zal zeker af en toe een doosje in de vriezer erbij houden.
Door Yada
#1630459
[quote="Claudia N"]
Na wat overschakelproblemen van FFF naar Haaksbarf naar Tinlo Barfmenu zijn ze nu heel enthousiast.

Zelfs de reu die altijd al een moeilijke eter is en snel afgeleid  8).
Alleen de makreel wil hij niet eten, de teef maakt het niks uit als het maar vreten is  ::).
Helaas wordt haar ontlasting dan wel dun de 2 dagen erna dus die voer ik niet zo vaak.

(Als mensen willen heb ik nog een paar rolletjes makreel in de aanbieding uit mn combidozen.)
Ga vanaf nu losse smaken / dozen bestellen om niet straks alleen maar blijvende voorraad makreel te hebben!

Ik moet zeggen dat ik het er erg goed uit vind zien, ook de geur is erg vlezig ipv meer naar groente/organen.
Het feit dat het geen granen/rijst/toevoegingen bevat is zeker een hele grote plus.

Wegens bezuinigingen zal ik wel meer gaan barfen in het najaar, hopelijk is Elvis tzt op gewicht (nu te mager maar eet weer beter dus hopelijk zet dit door). Maar zal zeker af en toe een doosje in de vriezer erbij houden.


[/quote]


kzou ook nooit een complete makreelmaaltijd geven,  probeer eens 50/50 te doen  vlees vis.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door