Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lupa
#181949
dat kwam niet door dory, maar door massam zelf
Door 202spots
#181951
tis veranderd...of je moet 'n grotere monitor??? ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#181993
[quote="202spots"]
tis veranderd...of je moet 'n grotere monitor??? ;D ;D
[/quote]

;D Zou ik wel willen ;) ;D
Door Bounty
#182064
Ja echt een groot verschil :) Op de tweede foto glimt hij, mooie vacht :)

Ik keek net naar voor en na foto's van Macho, maar het verschil is niet goed te zien. Hij is alleen een beetje dikker geworden, dat is ook een goed teken :) Hij was namelijk te mager, want zijn botten staken uit.


Ik wil de foto's best posten, maar ze zijn erg groot :-[
Laatst gewijzigd door Bounty op do 07 okt 2004, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#182067
[quote="Bounty"]
Ja echt een groot verschil :)

Ik keek net naar voor en na foto's van Macho, maar het verschil is niet goed te zien. Hij is alleen een beetje dikker geworden, dat is ook een goed teken :) Hij was namelijk te mager, want zijn botten staken uit.


Ik wil de foto's best posten, maar ze zijn erg groot :-[
[/quote]

Kan je ze niet verkleinen dan?
Door Bounty
#182069
Hoi Nitus,

Ik heb geen photoshop :-[ Ken jij anders een gratis programma of ergens online?

Er is trouwens wel een verschil ;D Je ziet zijn schaduwen veel beter :) Soort grijze vlekken.
Helaas niet te zien op foto.


[quote="Nitus"]
[quote="Bounty"]
Ja echt een groot verschil :)

Ik keek net naar voor en na foto's van Macho, maar het verschil is niet goed te zien. Hij is alleen een beetje dikker geworden, dat is ook een goed teken :) Hij was namelijk te mager, want zijn botten staken uit.


Ik wil de foto's best posten, maar ze zijn erg groot :-[
[/quote]

Kan je ze niet verkleinen dan?
[/quote]
Gebruikersavatar
Door Nitus
#182074
[quote="Bounty"]
Hoi Nitus,

Ik heb geen photoshop :-[ Ken jij anders een gratis programma of ergens online?

Er is trouwens wel een verschil ;D Je ziet zijn schaduwen veel beter :) Soort grijze vlekken.
Helaas niet te zien op foto.


[quote="Nitus"]
[quote="Bounty"]
Ja echt een groot verschil :)

Ik keek net naar voor en na foto's van Macho, maar het verschil is niet goed te zien. Hij is alleen een beetje dikker geworden, dat is ook een goed teken :) Hij was namelijk te mager, want zijn botten staken uit.


Ik wil de foto's best posten, maar ze zijn erg groot :-[
[/quote]

Kan je ze niet verkleinen dan?
[/quote]
[/quote]

Er is een programma dat je gratis kunt downloaden, IfranView maar ik weet niet meer wààr ik dat heb gedaan, misschien kun je daar op Googelen?
Anders mag je de foto's wel naar mij sturen, dan kan ik ze voor je verkleinen (gebruik Ulead Photo express) maar ik ga zo weg dus dan heb je ze pas vanavond terug denk ik.
Als je het sneller wilt zou je Sylvia even kunnen vragen of zij tijd heeft, zij heeft meen ik PSP.
Kijk maar,

Groetjes
Door Bounty
#182076
Ik ga nu downloaden :) Vergeet mijn priveberichtje maar :) Het is gelukt :) Zal ze vanavond posten :)
Laatst gewijzigd door Bounty op do 07 okt 2004, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elvira
#182100
Een enorm verschil. Ik merk vooral dat het haar ontzettend snel groeit (trimster vaart er wel bij). De laatste keer dat hij getrimd was, had hij 3 weken later al weer een uitgroei van 2 cm !! Hij was toen ook 4 weken ervoor getrimd, maar hij moest naar een show en het kon echt niet meer. De trimster deed het gelukkig voor half geld, omdat het zo kort geleden was. Toen had ze nog niet gezien hoeveel er af kwam.
Door Peet
#182125
Wat een mooi resultaat zeg!!
(heeft 'ie met de pootjes in de meel gestaan?) 8)
Door massam
#182140
[quote="Elvira"]
Een enorm verschil. Ik merk vooral dat het haar ontzettend snel groeit (trimster vaart er wel bij). De laatste keer dat hij getrimd was, had hij 3 weken later al weer een uitgroei van 2 cm !! Hij was toen ook 4 weken ervoor getrimd, maar hij moest naar een show en het kon echt niet meer. De trimster deed het gelukkig voor half geld, omdat het zo kort geleden was. Toen had ze nog niet gezien hoeveel er af kwam.
[/quote]


bij lola merk ik idd ook dat de haren op haar rug ineens volwassen haren worden en de puppyharen verdwijnen.

wat ik me kan hetinneren is dat dat bij sam veel geleidelijker ging.

maar ik ben wel geneigd alle veranderingen nu aan het vlees te wijten.... ;D
Door massam
#182141
[quote="Peet"]
Wat een mooi resultaat zeg!!
(heeft 'ie met de pootjes in de meel gestaan?) 8)

[/quote]

ja, ik heb d'r al in bad gedaan., maar het blijft wit!!

ik gooi er wel een spoelingkje overheen 8)
Door Nelly
#182311
Tjee wat een verschil zeg! Als dat niks bewijst :-\ Oh en een leuk droppie hoor :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door