Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danielle1980
#204293
[quote="Joan"]
Had lam en kip, heb nog "tegoed" bibimix en natuurmix...
[/quote]

o ja. ::)
nee dan weet ik dat.
kan ik ik er even rekening mee houden :D

pfff wat vergeet ik veel de laatste tijd >:(
Door margreet
#205182
Ik gebruik alleen maar bibi en natuurmix en ik vind het juist wel fijn dat er wat vocht op zit dan is het tenminste niet zo'n droge meuk als rodi etc.
De honden zijn er verzot op en het is voor mij betaalbaar dus waarom zou ik iets anders nemen :-\ ;) ;D
Door ~anna~
#205560
Omdat mijn jongste hond sinds zelf ik zelf part-time samenstel geen Energique meer wil ::)
Het lag daar in haar bak en het enige wat ze deed was kijken en bewaken waneer haar roedelvriend haar wou helpen ;D
In de Kong lukte soms nog wel,dus heb ik wat ik nog had gemixt voor haar met het een en ander, en CB geprobeerd nou dat vond ze dus erg lekker.
Omdat Bibi goedkoper is wel ik dat nog eerst gaan proberen ben benieuwd en anders CB dat kan de versleverancier ook bezorgen.
Door Jacqueline74
#208018
Wij geven Cujo Bibi, natuurmix, kip & rijst, lam & rijst en hij vindt ze alledrie lekker. Wij hebben nog nooit een ander versvoer geprobeerd dus echt vergelijken kunnen we niet. Maar hij is hier tevreden mee dus waarom zouden we veranderen.

Jacqueline
Door Truus
#208340
Vandaag hadden ze Carnibest Light en ze vonden het me toch lekker! :P
Timo eet alles maar dan ook werkelijk ALLES.. Mila kan heel erg mutsen en houdt erg van afwisseling.
Zelf iets knutselen...en verschillende smaken werkt het beste bij haar.
Door tieneke
#208360
Hier hadden de nollebakmonsters de afgelopen week een keuze- menu ;D
Een keertje lam Cb en een keertje kip Cb.
Vooral de lam ruikt heel errug lekker en ook de kip vonden ze nog lekkerder volgens mij....
Voor zover ze er van genieten overigens ::)
Door ~anna~
#209218
[quote="Truus"]
Vandaag hadden ze Carnibest Light en ze vonden het me toch lekker! :P
Timo eet alles maar dan ook werkelijk ALLES.. Mila kan heel erg mutsen en houdt erg van afwisseling.
Zelf iets knutselen...en verschillende smaken werkt het beste bij haar.
[/quote]wat is dat toch met die teven de reuen lusten alles en de dames willen afwisseling ;D
volgens mij worden ze van onze eigen knutsels nog kieskeuriger wanneer ze kvv krijgen.
Door tieneke
#209881
[quote="balupa"]
wat is dat toch met die teven de reuen lusten alles en de dames willen afwisseling ;D
volgens mij worden ze van onze eigen knutsels nog kieskeuriger wanneer ze kvv krijgen.
[/quote]
Tara eet net zo snel haar bak leeg als Tinus ;)
Ze zal wel moeten..... ;D ;D
Door Elise
#210982
[quote="tieneke"]
Tara eet net zo snel haar bak leeg als Tinus ;)
Ze zal wel moeten..... ;D ;D
[/quote]

Fieb is ook echt geen kieskeurige dame hoor ;D Die gooit alles zo huppatee naar binnen, kip, lam of natuur, het maakt haar niet uit. En snel :o :o, daar kan Spike echt niet tegen op hoor!!!
Door tieneke
#211789
[quote="Elise"]
Fieb is ook echt geen kieskeurige dame hoor ;D Die gooit alles zo huppatee naar binnen, kip, lam of natuur, het maakt haar niet uit. En snel :o :o, daar kan Spike echt niet tegen op hoor!!!
[/quote]
Proeven onze liefjes wel wat ze eten ::) ::)
Door diana
#213333
bij de bibi hadden ze binnen 30 seconden hun bak leeg
wanneer ik zef wat maak ook,
en bij de carnibest zit het ook rond de 30 seconden
ik vraag mezelf idd ook vaak af of ze wel proeven dat ik zoveel soorten geef????
Door Audrina
#213340
[quote="balupa"]
wat is dat toch met die teven de reuen lusten alles en de dames willen afwisseling ;D
volgens mij worden ze van onze eigen knutsels nog kieskeuriger wanneer ze kvv krijgen.
[/quote]

Het is hier juist andersom. Mijn dametjes (vr)eten alles wat ik ze voor zet en mijn reu is altijd degene die loopt te mutsen met zijn eten. ;D
Door Nelly
#214494
Hier mutst gelukkig niemand met zijn/haar eten. Ze krijgen bibi, voor zover voorradig alle smaken, regelmatig penslappen, kippenekken, lams/kalfsbotten. Vis moeten ze niet ::) Vind het eigenlijk ook wel goed zo... ::)
Door danielle1980
#225775
ga morgen toch weer bibi halen.
ook na mn ervaring de vorige keer.
zelf vind ik afwisseling wel handig.
zeker voor minx.
want die word nu ze op cb aktief staat beetje te dik vind ik.
maar op natuur te dun.
dus wil kijken of afwisselen met bibi helpt.
en bibimix en kip versie vond ik wel ok ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door