Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Emmanuelle
#1580463
[quote="vanaalst"]
dat ziet er smerig uit zeg, heeft toch niks meer weg van vlees, lijkt wel een oude vieze boterham... :-X
[/quote]

Haha dat was nu net hetgeen ik erover dacht  :biggrin2:
Ja dat zou ik dus nooit in huis halen.

@ Esseke  Heb je dan geen grote vriezer zodat je ineens meer kunt bestellen en laten leveren?
Ik heb speciaal een grote vriezer aangeschaft omdat ik niet wist waar te gaan halen. Moest ik drie kwartier rijden voor 10 kg voeding.  Dat heb ik maar 1x gedaan :)
Sindsdien altijd laten leveren.
Als je hond het niet zo goed doet op Duck, zal hij het volgens mij echt niet beter doen op Frodog.
Door Esseke
#1588341
Zelf samenstellen heb ik in het verleden ook gedaan (en doe ik nog wel af en toe maar niet systematisch), met name vanwege het zwakke excuus dat het minder tijdrovend is om een kvv te gebruiken  ;)

Ik heb een vrieskast waar ca. 30kg in aan Carnibest in kan, maar met 3 honden is 30kg toch ook vrij vlot op moet ik zeggen.

Frodog ga ik in elk geval niet proberen, daar ben ik al vanaf.
Ik ga voor nu gewoon nieuwe Carnibest bestellen en het stukje maar rijden. En daarnaast ga ik weer proberen om meer zelf te barf-en  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door