Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door java
#1627105
wij voeren het aan onze honden 3 stuks al een klein jaar en ik ben er reuze tevree over.....ik geef wel regelmatig een haas of patrijs of konijnpootje enz. erbij voor de knabbel . Onze jonge hond is super uitgegroeid op DARF. Het aller grootste pluspunt vind ik dat het BIOLOGISCHE is. Daarnaast is het niet alleen maar kip en rund zoals in de meeste KVV's maar er zit ook nog andere diersoorten in verwerkt. Zelf doen ik er ook nog één x per week wat vis bij.

Een van mijn honden had altijd een vervelend oor...sinds ik DARF geef, nooit meer oorproblemen !!

Voor ons zeker een voeding met een grote pluspunt er achter...

groetjes Will en haar doggy's
Door Too
#1627313
Eerlijk gezegd denk ik dat je , zeker voor een pup , merken én smaken moet variëren...
Door eveline44
#1630472
Ja, ik denk ook dat afwisselen het beste is. Soms hoor je ook van niet, omdat de fabrikant naar eigen zeggen dan precies de goede verhoudingen van vitaminen etc in het voer heeft gestopt die je dan door de war schopt. Zit hier is in?

Ik voer darf nu ongeveer twee dagen in de week en onze pup vindt het erg lekker. Darf is best goedkoop en veel mensen zijn dan al snel bang dat het minder van kwaliteit is. Ik vind het moeilijk om dit in te schatten. wat denken jullie?
Door Jimu
#1742780
Heb mijn honden een kort weekje Darf gegeven. dit omdat iemand het voor me mee had genomen om te proberen, maar dus gestopt omdat het hier niet te krijgen is.
Zag er wat mij betreft wel goed en natuurlijk uit. Je hoorde de stukjes bot kraken en mooie en weinig ontlasting.... Toch is het wel wat kort om echt te kunnen zeggen of ze het er goed op (zouden) doen denk ik. Maar eerste indruk was goed.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door