Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door orinake
#1598171
Bij Naturis kunnen er idd granen in zitten, maar dat komt dan omdat ze in de dieren zitten die verwerkt worden.
Naturis voegt zelf geen granen toe.
Vaak hoor je mensen zeggen: mijn hond heeft een allergie tegen graan, ik voer hem vuile pens.
Dan krimpt men maag al en denk ik: jongens weten jullie wel wat een koe eet???
Soms moeten mensen even met de neus op de feiten gedrukt worden.
Als je totaal geen granen in de voeding wilt: stel zelf samen (Naturis heeft ook barfproducten) en zorg dat je enkel dingen geeft waar geen graan in kan zitten.
Hier enkel maar tevredenheid over Naturis, zowel voor het honden als kattenvoer!
Door Emmanuelle
#1598364
[quote="orinake"]
Bij Naturis kunnen er idd granen in zitten, maar dat komt dan omdat ze in de dieren zitten die verwerkt worden.
Naturis voegt zelf geen granen toe.
Vaak hoor je mensen zeggen: mijn hond heeft een allergie tegen graan, ik voer hem vuile pens.
Dan krimpt men maag al en denk ik: jongens weten jullie wel wat een koe eet???
Soms moeten mensen even met de neus op de feiten gedrukt worden.
Als je totaal geen granen in de voeding wilt: stel zelf samen (Naturis heeft ook barfproducten) en zorg dat je enkel dingen geeft waar geen graan in kan zitten.
Hier enkel maar tevredenheid over Naturis, zowel voor het honden als kattenvoer!
[/quote]

Naturis heeft inderdaad de informatie op hun website aangepast, nu staat er dat er een graankorreltje terug gevonden kan worden.
Alhoewel ze even later op hun website wel weer zeggen ' In geen enkel product zal u granen of rijst terug vinden '
Dat vind ik tegenstrijdig.
Jij vindt het dus ook normaal dat als je bij Naturis informeert omdat je een allergische hond hebt, dat ze doodgewoon zeggen dat er geen granen in Naturis zitten en het dus gegeven kan worden aan een allergische hond?  Wat dan later voor de nodige problemen gezorgd heeft.
Ondertussen zullen ze dat waarschijnlijk niet meer zeggen, omdat ze al zoveel reacties gekregen hebben van mensen omdat er wel degelijk granen teruggevonden worden in de voeding.

In Haaks Barf ben ik nog nooit een graankorreltje tegengekomen, en zo hoort het ook als je beweert dat je voeding glutenvrij/granenvrij is!
Ik ken ook meerdere mensen met honden met een glutenallergie die bij wijze van spreken heel hevig kunnen reageren op 1 graankorreltje, die Haaks Barf geven en het hier heel goed op doen.
Dus het is niet dat je barf moet gaan geven om zeker te zijn, als je je kvv bij een betrouwbare fabrikant koopt die ook wel degelijk glutenvrije voeding verkoopt hoef je ook geen problemen te krijgen.
Laatst gewijzigd door Emmanuelle op ma 26 apr 2010, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door orinake
#1598377
[quote="Emmanuelle"]
Naturis heeft inderdaad de informatie op hun website aangepast, nu staat er dat er een graankorreltje terug gevonden kan worden.
Alhoewel ze even later op hun website wel weer zeggen ' In geen enkel product zal u granen of rijst terug vinden '
Dat vind ik tegenstrijdig.
Jij vindt het dus ook normaal dat als je bij Naturis informeert omdat je een allergische hond hebt, dat ze doodgewoon zeggen dat er geen granen in Naturis zitten en het dus gegeven kan worden aan een allergische hond?
Ondertussen zullen ze dat waarschijnlijk niet meer zeggen, omdat ze al zoveel reacties gekregen hebben van mensen omdat er wel degelijk granen teruggevonden worden in de voeding.
Ik begrijp trouwens niet hoe dat kan in al hun diersoorten.

In Haaks Barf ben ik nog nooit een graankorreltje tegengekomen, en zo hoort het ook als je beweert dat je voeding glutenvrij is!
Ik ken ook meerdere mensen met honden met een glutenallergie die bij wijze van spreken heel hevig kunnen reageren op 1 graankorreltje, die Haaks Barf geven en het hier heel goed op doen.
Dus het is niet dat je barf moet gaan geven om zeker te zijn, als je je kvv bij een betrouwbare fabrikant koopt die ook wel degelijk glutenvrije voeding verkoopt hoef je ook geen problemen te krijgen.
[/quote]

Goh normaal... Ik ben zowiso al niet voor KVV :)
Net omdat je nooit helemaal zeker bent van het granenprobleem.
Naturis werkt met dagverse producten, en idd in vele dierenvoeders vind men granen terug en kan men dit dus ook terug vinden in verse vleesproducten (kroppen, magen),...

Wel raar dat ik in mijn Naturis rollen nog geen graantjes gevonden heb ;) Ik zal elke keer de goeie rollen gehad hebben dan he :)
Door Emmanuelle
#1598382
[quote="orinake"]
Goh normaal... Ik ben zowiso al niet voor KVV :)
Net omdat je nooit helemaal zeker bent van het granenprobleem.
Naturis werkt met dagverse producten, en idd in vele dierenvoeders vind men granen terug en kan men dit dus ook terug vinden in verse vleesproducten (kroppen, magen),...

Wel raar dat ik in mijn Naturis rollen nog geen graantjes gevonden heb ;) Ik zal elke keer de goeie rollen gehad hebben dan he :)
[/quote]

Raar, want ik heb maar enkele rollen gegeven en iedere keer zag ik ze gewoon zitten de granen...
En ik ben duidelijk niet de enige hé.

Ik heb al veel verschillende soorten glutenvrije kvv gegeven, ik geef het dagelijks, en ben nog in geen enkele andere granen tegengekomen.  En die werken ook met verse producten!
Ik vind dat zij de mensen dan niet mogen zeggen dat hun voeding granenvrij is en dat ze het gerust aan een allergische hond mogen geven, als dat niet het geval is.
Dan vind ik ze allesbehalve betrouwbaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door