Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bien
#1564338
[quote="Henny V."]
Hier eten ze haaksbarf en Kivo  :P eigenlijk alles wat hun bekkie in kan  :P ,maar Kivo is grover dan Haaks Barf.

[/quote]

Bedankt, nu heb ik een goed beeld van HaaksBarf want Kivo ken ik ;-)

Zo heb je geen foto nodig. Duidelijk
Door Henny V.
#1564416
:-X hoor net van manlief dat ik in de war was met vlees van Richard  :-X Volgens hem maakt Haaks Barf en Kivo niet veel verschil qua grofheid.
Door Bien
#1565825
[quote="Yada"]
het iets grover dan andere merken, maar het is hier net zo snel op
[/quote]
Dank je voor je bericht. Dus het enige verschil is de samenstelling ;-)
Door Yada
#1565846
jup er zitten naast het dier zelf en 10 % groente geen andere toevoegingen in, en je hebt 8 soorten om te combineren.

damien doet het er super op nu, zat eerst op carnibest bio.  zn kale plekken zijn helemaal aan het verdwijnen en zn vacht begint weer te glanzen
Door rheawithpixels
#1565866
[quote="Yada"]
jup er zitten naast het dier zelf en 10 % groente geen andere toevoegingen in, en je hebt 8 soorten om te combineren.

damien doet het er super op nu, zat eerst op carnibest bio.  zn kale plekken zijn helemaal aan het verdwijnen en zn vacht begint weer te glanzen
[/quote]

Helaas net de groente waar mijn hond allergisch voor is  :-\
Door Bien
#1565876
[quote="rheawithpixels"]
Helaas net de groente waar mijn hond allergisch voor is  :-\
[/quote]

Heb jij weer.... balen hoor...
Door ~anna~
#1567496
voor mijn bejaarde hond is haaksbarf een uitkomst, en ook voor mijn allergische hond als ik niet voldoende vleesbot heb wat zij wel mag hebben.
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1573821
Ik heb nu ook haaksbarf in de vriezer...16 rollen, nog niet eerder gevoerd, dus ik hoop dat het er goed in gaat (..en weer uitkomt.. :biggrin2: :biggrin2:).
Ik voer vier dagen barf, maar voor de overige drie dagen kvv (ivm met m'n werk). Vanwege de vele variatie van haaksbarf leek het me een mooie afwisseling. Ik ben erg benieuwd hoe Raiko het er op gaat doen. Ik denk wel dat ie het lekker vind, want ben nog niets tegen gekomen wat ie niet lekker vind...mijn afvalbakkie lust tot nu toe alles!!  ;)
Door Limpy
#1573913
Is het anders een optie om de katten-haaksbarf te voeren en zelf groenten toe te voegen zodat je zeker weet dattie nix binnenkrijgt waar die allergisch voor is?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door