Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1538813
Ik heb vandaag een proefpakketje gekregen van Naturis. Ziet er mooi uit en na wat geprik met een vorkje in het spulletje ontdek ik in de hert variant ook wel bot. Maar ik kan nergens op de site de exacte verhouding van het product vinden. Na wat gegoogle kom ik ook nergens die informatie tegen.
Ik zit even snel op de site van Carnibest te kijken en ook daar kom ik alleen maar fosfor/calcium percentages tegen maar niet gewoon dat er 15 of 20% bot inzit bijvoorbeeld zoals dat bij Haaksbarf wel vermeld staat. Kan ik als de fosfor/calcium verhouding klopt er vanuit gaan dat het spul dus compleet is?
#1539193
[quote="anneke62"]
Staat er niet op de sticker of het compleet is? Ik heb ook Naturis in huis en daar staat bij elke variant of het compleet of enkelvoudig is. Ik heb geen hert, dus kan het niet voor je nakijken.
[/quote]

Ja staat bij dat het compleet is, maar wilde weten hoeveel procent bot erin zit. Bij HB staat dat er ook altijd bij namelijk
#1540245
[quote="anneke62"]
Ik heb er ook nog even naar gekeken, maar ik zie jouw hert-variant hier niet bij staan, is die weer nieuw of zo?

[/quote]

Weet niet, had een prijslijst gehad van Tineke van Tinlo.nl en daarop stond de hert. Ze krijgen binnenkort ook paard schreef ze me. Als je me je mailadres geeft, wil ik m wel even forwarden hoor.
#1540265
[quote="rheawithpixels"]
Weet niet, had een prijslijst gehad van Tineke van Tinlo.nl en daarop stond de hert. Ze krijgen binnenkort ook paard schreef ze me. Als je me je mailadres geeft, wil ik m wel even forwarden hoor.
[/quote]

Je hebt een pb!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door