Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ineke
#1538589
Nu Mufasa er niet meer is, gaat Bas weer over op Bibi. Ze hadden een poosje op Smuldier gestaan ivm de hoge medicijn kosten van Mufasa.

Nu is Bas een beetje te zwaar geworden van de Bibi. Te dik is een groot woord. Van Bibi moet je blijkbaar iets minder voeren dan van Smuldier  ;)
Ik geef hem nu 10% minder, aangevuld met een beetje groenten om er toch een aardig bergje van te maken. Hij krijg nu 's ochtends 75 gr en 's avonds 125 gr Bibi, dat is toch al geen grote hap.

Kan ik hem naast de Bibi nu af en toe een paar stukje kip en/of kippenvleugels geven, wat groenten zo nu en dan en soms een rauw eitje?
Ik kan hem dan beter geen kipmix geven, maar alleen natuurmix en schapenmix.
Ik wil niet naar BARF, mijn vriezers liggen vol met Bibi, maar een lekker kipkluifje of een eitje weet Bas wel te waarderen.
Door Ineke
#1538676
Hij krijgt in totaal de grammen die hij per dag mag krijgen.
Is direct ook beter voor zijn lijn. Vlees/kip is volgens mij een stuk magerder dan kvv.

Ik zal eens kijken waar ik in kleine hoeveelheden aan kan komen. Mijn collega is jager. Wie weet  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door