Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mettrop
#1531448
het liefst de kat, maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk  ;D  (is ook maar een grapje hoor, voordat ik boze kattenmensen op mijn dak heb)

eeehhhh, geen flauw idee wat ik m dan moet geven..........

oh ja, heb vandaag wat kippenekken besteld bij de islam slager vlak bij waar ik aan t werk ben, dus de eerste hele voorsichtige stap is gezet......
#1531623
[quote="mettrop"]
dus als ik ,zeg maar, alleen een beetje "bij-barf" hoef ik mij niet druk te maken om organen enz?
[/quote]

Nee, in de meeste kvv's zit een redelijk hoog percentage orgaan dus dan kan je beter spiervlees en/of (beginners) vleesbot bijgeven.
Door mettrop
#1532203
nog een vraag, kun je hart nu als een orgaan of een spier beschouwen??
want officieel is het een orgaan volgens mij, maar je hoort zovaak dat het hart een spier is.
want dan zou die in het weekend mooi geite of schapehart kunnen eten....


wilco
Door Too
#1533317
Ja hoor hele sardien mag je gewoon geven,dat is ook echt een aanvulling op t kvv-gebeuren!
k zou m geen hele maaltijd sardienen geven... kans op spetterpoep is dan wel aanwezig
Door mettrop
#1533819
morgen es ff kijken of meneer dat lust :biggrin2:

ook nog een kleine doorbraak hiero: toen ik dit topic startte, zei ik nog dat ik m een paar dagen per week brokken wou geven, inmiddels hebben we dit herzien tot volledig vlees, en ik zit er stiekum aan te denken voorzichtig te barfen  ;)
#1533998
[quote="mettrop"]
morgen es ff kijken of meneer dat lust :biggrin2:

ook nog een kleine doorbraak hiero: toen ik dit topic startte, zei ik nog dat ik m een paar dagen per week brokken wou geven, inmiddels hebben we dit herzien tot volledig vlees, en ik zit er stiekum aan te denken voorzichtig te barfen  ;)
[/quote]

Héél braaf!!! :biggrin2: :biggrin2: ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door