Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jeanne
#171188
[quote="Nitus"]
Ik was er vergeten bij te zetten dat die vriezer van 96 liter niet mijn enige vriezer is, ik heb er ondertussen een grote vrieskist van 250 liter bij gekocht ;D.
Een tip: ik ben op internet gaan kijken welke vriezer ik wilde hebben en waar ik die bij een internetwinkel het voordeligst kon krijgen als ik hem zelf zou ophalen.
Daarna ben ik naar onze plaatselijke electrozaak gegaan en gevraagd wat hij voor die bewuste vriezer wilde hebben (moest wel besteld worden). Hij vroeg in eerste instantie 100 euro meer :o, maar wilde toen ik vertelde dat ik die vriezer ergens anders 100 euro goedkoper kon krijgen hem ook wel voor dezelfde prijs leveren mits ik hem zelf zou ophalen en de verpakking ook mee zou nemen. :D
Dus onderhandelen brengt soms ook een heleboel geld op ;).

En wat ruimte betreft, heb je geen logeerkamer waar je een flinke vriezer kwijt kan? Of een schuur?


[/quote]hey, welke site was dat?
ZO heb ik dat ook met mijn digi gedaan ;) Kreeg er zelfs nog een tasje bij ;D
Door karray
#171190
[quote="jeanne"]
[quote="Peet"]
en dan heb jij toch wat kleinere vreetzakjes dan ik.. ;D ;)...Beau en Tunja eten samen 2 kg op per dag....
[/quote]hier gaat er 1 kilo per dag doorheen, vind ik ook al heel wat. Maar ik ga nu ook steeds meer zelf samenstellen.
[/quote]

Je had toch maar twee bassets ???
Door jeanne
#171193
[quote="karray"]
[quote="jeanne"]
[quote="Peet"]
en dan heb jij toch wat kleinere vreetzakjes dan ik.. ;D ;)...Beau en Tunja eten samen 2 kg op per dag....
[/quote]hier gaat er 1 kilo per dag doorheen, vind ik ook al heel wat. Maar ik ga nu ook steeds meer zelf samenstellen.
[/quote]

Je had toch maar twee bassets ???
[/quote]ja hoezo.
Ze eten ieder 500 gram vlees per dag.
smorgens en savonds ieder 250 gram carnibest, en soms ipv carnibest savonds beetje barf. Ligt er net aan wat ik in huis heb.
Door Peet
#171194
...bij mij ook alles vol, helaas.....boven is de klein en te vol en beneden ook (beetje raar huis hebben wij ;D)...maar goed, geeft niks, ik stapel wel wat op elkaar... ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#171195
[quote="jeanne"]
[quote="Nitus"]
Ik was er vergeten bij te zetten dat die vriezer van 96 liter niet mijn enige vriezer is, ik heb er ondertussen een grote vrieskist van 250 liter bij gekocht ;D.
Een tip: ik ben op internet gaan kijken welke vriezer ik wilde hebben en waar ik die bij een internetwinkel het voordeligst kon krijgen als ik hem zelf zou ophalen.
Daarna ben ik naar onze plaatselijke electrozaak gegaan en gevraagd wat hij voor die bewuste vriezer wilde hebben (moest wel besteld worden). Hij vroeg in eerste instantie 100 euro meer :o, maar wilde toen ik vertelde dat ik die vriezer ergens anders 100 euro goedkoper kon krijgen hem ook wel voor dezelfde prijs leveren mits ik hem zelf zou ophalen en de verpakking ook mee zou nemen. :D
Dus onderhandelen brengt soms ook een heleboel geld op ;).

En wat ruimte betreft, heb je geen logeerkamer waar je een flinke vriezer kwijt kan? Of een schuur?


[/quote]hey, welke site was dat?
ZO heb ik dat ook met mijn digi gedaan ;) Kreeg er zelfs nog een tasje bij ;D
[/quote]

Oeps dat weet ik zo niet meer, ik dacht dat het deze was: http://www.internetshop.nl/start.html , het ligt er ook net maar aan welk model je wilt. Bij de 1 betaal je net iets meer als bij de ander en voor een ander model is dat weer omgekeerd.
Ik las pas ook al in de krant dat klanten beter voorbereid in de winkel kwamen, dankzij internet ;D.

Oja, deze site is ook erg handig om prijzen op internet te vergelijken: http://www.kieskeurig.nl/
Laatst gewijzigd door Nitus op di 21 sep 2004, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door karray
#171196
[quote="jeanne"]
[quote="karray"]
[quote="jeanne"]
[quote="Peet"]
en dan heb jij toch wat kleinere vreetzakjes dan ik.. ;D ;)...Beau en Tunja eten samen 2 kg op per dag....
[/quote]hier gaat er 1 kilo per dag doorheen, vind ik ook al heel wat. Maar ik ga nu ook steeds meer zelf samenstellen.
[/quote]

Je had toch maar twee bassets ???
[/quote]ja hoezo.
Ze eten ieder 500 gram vlees per dag.
smorgens en savonds ieder 250 gram carnibest, en soms ipv carnibest savonds beetje barf. Ligt er net aan wat ik in huis heb.

[/quote]

Verwachtte ik zelfs niet zo geloof ik.Ik dacht ze zijn niet groot wel breed natuurlijkDie great en die jongste Lab. krijgen ook gesamelijk 1 kilo met 250 gr fytomix erbij voor de Great dan
Door Bounty
#171487
Ik kan ook niet zoveel kwijt in mijn tafelmodel vriezer, ongeveer 32 rollen carnibest. (3 laden).

Hoeveel rollen kan je gemiddeld kwijt in een vrieskist (250- liter)?
Door Pipelotje
#171498
Ik heb zelf een kleine diepvries met 3 laden voor het hondenvoer, er gaan hier net 30 kilo Carnibest in.

Wat betreft het onderhandelen in een electrozaak doe ik altijd ;) Niet alleen bij diepvries maar ook tv, wasmachine enz. Eigenlijk biets ik overal ;D Ja heb je en nee kun je krijgen en meestal wordt er toch iets v.d. verkoopprijs afgehaald of geen bezorgkosten. De moeite waard om te proberen!!!
Door Nelly
#171539
[quote="Peet"]
...bij mij ook alles vol, helaas.....boven is de klein en te vol en beneden ook (beetje raar huis hebben wij ;D)...maar goed, geeft niks, ik stapel wel wat op elkaar... ;)
[/quote]Peet, dat doe je hartstikke verkeerd. Je moet gewoon je man/vriend een ander huis laten zoeken, niet te ver weg (hooguit 5 min. rijden) daar zet je 2 grote vriezers neer - zorg er dan wel voor dat-ie een schuur of garage heeft hè. Die vriezers stouw je tot aan de nok toe vol met cb/bibi en manlief mag gewoon elke dag bij je komen eten; alsie braaf (!) is maggie ook blijven slapen ;D De was wil je ook nog wel voor 'm doen, heeft hij meer ruimte voor vriezers ;D En omdat hij dat huis natuurlijk regelmatig moet onderhouden, kien je dan gewoon uit dat-ie als-ie weer teug naar jou komt een kilootje of 10 vlees meebrengt. Werkt perfekt! ;D ;D ;D Bijkomend voordeel:bij eventuele strubbelingen stuur je 'm gewoon 'n poosje naar z'n eigen huis 8)
Je zult bijna nooit meer ruzie hebben ;) ;D Succes! :P
Door Nelly
#171547
[quote="Bounty"]
Ik kan ook niet zoveel kwijt in mijn tafelmodel vriezer, ongeveer 32 rollen carnibest. (3 laden).

Hoeveel rollen kan je gemiddeld kwijt in een vrieskist (250- liter)?
[/quote]Weet eigenlijk niet eens de inhoud, maar hebben 3 kasten staan met elk 6 laden. En ik haal meestal zo'n 100 tot 108 kg tegelijk. De grootste hoeveelheid gaat in de vriezer bij Thei in de garage, de rest wordt beetje verdeeld over beide andere.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#171572
[quote="Bounty"]
Hoeveel rollen kan je gemiddeld kwijt in een vrieskist (250- liter)?
[/quote]

Ik kreeg er 120 kg Carnibest in en toen was ie echt vol.
Door gonny
#171574
het lijkt mij dat een kist makkelijker is dan een kast met lades! ik heb zelf een kist(je) en ik denk (als er verder dus niets in zit) dat er makkelijk 50 kilo cb inpast!!
hij zit nu eigenlijk nog veel te vol met smul en ijs voor de kids!! ;D
Door Chezzies
#171784
[quote="Peet"]
in een vriezertje van 79 liter?

Er is nu een aanbieding bij BCC. En omdat ik eeuwig ruimte tekort heb in mijn vriezer heb, overweeg ik een 2e vriezertje aan te schaffen. Ik heb echter maar beperkte ruimte (hij moet op de afwasmachine komen ;D.) dus een grote kist is helaas niet haalbaar.

Maar hoeveel kilootjes zou ik hierin kwijt kunnen? Het ding heeft 3 laden.

[/quote]

Je moet ongeveer de helft aan invries rekenen.
Door Peet
#171983
Kijk, da's een goeie tip. Dus in een vriezertje van 79 liter zou ik ca. 35 kilo CB in krijgen? Dat is al heel mooi, scheelt me in ieder geval een aantal keer heen-en-weer rijden.....

Ik ga me verdiepen in prijs/kwaliteit/invriescapaciteiten enzo... ;D..bedankt voor alle tips!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door