Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door roberto
#1474431
Hallo dierenvriendjes,
Allereerst de beste wensen voor 2010. De laatste weken van het oude jaar ben ik aktief bezig geweest met de intensieve verzorging van mijn pups, Balou en Budha (mijn Maltezer leeuwtjes van 10 weken oud). Nadat ik ze bij de fokker mocht ophalen was het een en al problemen met eten. Ik ben zelfs naar de dierenarts geweest voor een vitamine injectie. Na veel uitproberen en diaree  :'( ben ik terecht gekomen bij hondenvoeding van Natudog.
Dit is zelfs bij me bezorgd en ze vinden het heerlijk. Ze zijn helemaal opgeknapt en vooral hun vacht ziet er prachtig uit.

:thumbup:Vooral lam zijn ze dol op. ;)

Kortom wij zijn 2010 goed begonnen!

groeten, Roberto, Balou en Budha ;)
Laatst gewijzigd door roberto op vr 08 jan 2010, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1476994
Wat fijn dat je hondjes zo goed zijn opgeknapt!!

Mijn honden hebben ook met smaak Natudog gegeten.Ik had een kennismakingspakket besteld en daar zaten alle smaken in.
Hier vonden ze eigenlijk alles wel lekker. En wat een service....aan huis gebracht en dat al binnen 3 dagen!!!

Groetjes Diana
en de doezenbende
Door ib010
#1477033
Hoi, ik ben Irene, nieuw hier.

Las het bericht hierboven over dat Natudog...heb zelf 2 flinke jongens met vaak slechte vacht...al een tijdje op zoek
naar goede, verse voeding die toch ook betaalbaar is.
Van alles geprobeerd maar nog niks gevonden wat echt goed is.

Waar kan ik dat Natudog kopen??

Groeten en leuk forum hier!
Door roberto
#1477305
Zo zie je maar er zijn meer hondenliefhebbers met goede ervaringen! Kijk maar even op de site!
Leuk om zo met elkaar contact te hebben. En top dat we met elkaar de goede ervaringen kunnen delen.
Hoeven we niet iedere keer zelf het wiel uit te vinden :dog:
Ik denk dat deze voeding ook voor jou jongens perfect is. Puur vlees! Volgens mij zit er ook verder geen troep in!
Is voor jezelf ook belangrijk toch!!

Fijn weekend met elkaar, lekker de sneeuw in morgen met de beestjes!! :dog: :dog:
Door ib010
#1477706
Ja ik probeer liever iets waar ik al goede berichten over heb gehoord natuurlijk.
En het schijnt dat ze goedkoop bezorgen dus da's ook mooi meegenomen, zeker in deze tijden :-)
Doen ze dat trouwens alleen in het zuiden van het land?
Woon zelf onder Arnhem...

Enne Roberto, ga inderdaad zo lekker naar buiten met ze...vanochtend natuurlijk al even geweest maar zo lekker
de bossen in!

Groeten en jullie ook fijn weekend!
Door Lil
#1478996
Goh ze bezorgen in mijn regio!!!

woensdagochtend ga ik eens bekijken wat dit is en of dit bevalt. NIet voor altijd, maar zeker makkelijk voor tussendoor en ook een goede oplossing voor mijn vader en zijn hondje. Die had och herm problemen om voer te krijgen nu ik niet kan autorijden, maar hij krijgt nu ook een pakket bezorgt.  ;) :)
Door geer
#1479319
Waarom krijg ik toch steeds het idee dat mensen zich aanmelden om hun ervaring over 1 merk voer te delen, zonder verder iets over zichzelf te vertellen, giga reclame zitten te maken voor de eigen zaak?
Door Stef@nie
#1479330
[quote="geer"]
Waarom krijg ik toch steeds het idee dat mensen zich aanmelden om hun ervaring over 1 merk voer te delen, zonder verder iets over zichzelf te vertellen, giga reclame zitten te maken voor de eigen zaak?
[/quote]

Dat idee heb ik ook :-\
Vandaag is zo'n zelfde berichtje geplaatst in een ander topic in deze afdeling :-\
Door geer
#1479347
Ik zie eigenlijk nu pas de latere berichten van Roberto en ib010. Als dat geen doorgestoken kaartje is, ben ik de Paus van China!  :rabbit:
Door geer
#1479354
[quote="Stef@nie"]
Een gevalletje van sluikreclame...
[/quote]

Mwoah. Zo sluik vind ik 'em niet. Meer gevalletje obvious  :biggrin2:
Door Stef@nie
#1479358
[quote="geer"]
Mwoah. Zo sluik vind ik 'em niet. Meer gevalletje obvious  :biggrin2:
[/quote]

Het was wel de insteek denk ik...  :disguise2:
Maar niet helemaal geslaagd dus :biggrin2:
Door geer
#1479370
[quote="Stef@nie"]
Het was wel de insteek denk ik...  :disguise2:
Maar niet helemaal geslaagd dus :biggrin2:
[/quote]

Neh...nog even een opfriscursusje digitale marketing doen  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1479443
Tja, lieve mensen. Het is niet verboden om ervaringen te delen als je pas 1 bericht geplaatst hebt. De grens tussen (sluik) reclame en informatie verstrekken over iets waar je zelf misschien met een poot inzit is erg dun en als we daar overal vraagtekens bij moeten gaan plaatsen of moties van wantrouwen op in moeten dienen, dan gaat dat ten koste van de informatiestroom op het forum.

Voer moet zichzelf verkopen en even gratis hier onder de aandacht brengen zal zeker wat zoden aan de dijk zetten, maar mocht het bagger blijken te wezen, dan zijn we ook niet te beroerd om ook dat even hier te vermelden natuurlijk. :biggrin2:  En zo houdt de natuur zich mooi in evenwicht :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door