Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door roberto
#1474431
Hallo dierenvriendjes,
Allereerst de beste wensen voor 2010. De laatste weken van het oude jaar ben ik aktief bezig geweest met de intensieve verzorging van mijn pups, Balou en Budha (mijn Maltezer leeuwtjes van 10 weken oud). Nadat ik ze bij de fokker mocht ophalen was het een en al problemen met eten. Ik ben zelfs naar de dierenarts geweest voor een vitamine injectie. Na veel uitproberen en diaree  :'( ben ik terecht gekomen bij hondenvoeding van Natudog.
Dit is zelfs bij me bezorgd en ze vinden het heerlijk. Ze zijn helemaal opgeknapt en vooral hun vacht ziet er prachtig uit.

:thumbup:Vooral lam zijn ze dol op. ;)

Kortom wij zijn 2010 goed begonnen!

groeten, Roberto, Balou en Budha ;)
Laatst gewijzigd door roberto op vr 08 jan 2010, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1476994
Wat fijn dat je hondjes zo goed zijn opgeknapt!!

Mijn honden hebben ook met smaak Natudog gegeten.Ik had een kennismakingspakket besteld en daar zaten alle smaken in.
Hier vonden ze eigenlijk alles wel lekker. En wat een service....aan huis gebracht en dat al binnen 3 dagen!!!

Groetjes Diana
en de doezenbende
Door ib010
#1477033
Hoi, ik ben Irene, nieuw hier.

Las het bericht hierboven over dat Natudog...heb zelf 2 flinke jongens met vaak slechte vacht...al een tijdje op zoek
naar goede, verse voeding die toch ook betaalbaar is.
Van alles geprobeerd maar nog niks gevonden wat echt goed is.

Waar kan ik dat Natudog kopen??

Groeten en leuk forum hier!
Door roberto
#1477305
Zo zie je maar er zijn meer hondenliefhebbers met goede ervaringen! Kijk maar even op de site!
Leuk om zo met elkaar contact te hebben. En top dat we met elkaar de goede ervaringen kunnen delen.
Hoeven we niet iedere keer zelf het wiel uit te vinden :dog: