Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door bernersennenfan
#410413
Wanneer ze een keer op een dag wanneer wij minder tijd hebben(komt zelden voor) 2x smuldier krijgen, geef ik ook nog altijd wat biogarde en een rauw ei erbij en evt wat tafelrestjes van ons, ze krijgen hier sowieso altijd wel wat extra's dus dan kom ik daar sowieso wel op ;)

Maar weet niet, of je dit zo kunt vergelijken, maar wij mensen wegen toch ook niet elke dag op een keukenweegschaal ons eten af? En kijken naar hoeveel we wegen en het dan uitrekenen ;D

Je kunt dit natuurlijk nooit helemaal met elkaar vergelijken, want wij weten wanneer we genoeg hebben en een hond kan naar mijn idee altijd wel dooreten.
Maar bedoel hier mee te zeggen; wanneer ze de ene dag bv 700 gram krijgen en de andere dag bv een keer 1000 gram krijgen, dat is toch niet erg?
Door bowie
#410593
[quote="Wanda"]
Eeeehhhhhhhhhh Wat is ahv? :-[ :-[ :-[

Tineke
[/quote]


Dat is ook een kvv voer zit in Breda je heb er verschillende soorten van ik geef de compleet versie ervan en dat gaat er in als koek :P.
Door the dude
#415814
ik had laatst de pens versie van smuldier gekocht en dat stonk een partij een uur in de wind zeg, niet normaal meer.

Gelukkig was paco evenredig blij met dit voer :-)

Ik vond het ook verder een beetje wazig/waterig spul en geef hem nu af en toe een smuldier pens. (heb het idee dat het meer in de buurt komt van de echte stinkpens dan de stinkpens van rodi)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door