Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mysmoothcollies
#1442396
Hallo al een tijdje lees ik mee met alle berichten, nu dus eindelijk even voorstellen. Mijn naam is Linda. Sinds ik een korthaar collie heb, nu alweer bijna 9 jaar voer ik KVV, in eerste instantie met name CB, de versvlees dagen wisselde ik af met br***en. Altijd zonder problemen. Zo'n 2 jaar geleden is er nog een korthaar collie teefje bijgekomen. Zij is de reden dat ik mij nog meer in de voeding ben gaan verdiepen, jeuk, krabben, hotspots, antibiotica e.d. Nou ben ik iemand die regulier gaat als het moet, homeopatisch als het kan, ook voor mijzelf. Dus uiteindelijk voor KVV gekozen. CB is wat aan de hoge kant geprijsd en bovendien hou ik wel van een uitdaging, de jeuk ging niet weg, maar werd wel minder. KIVO voer ik nu nog steeds, daarnaast koop ik Zelfgemaakt KVV van iemand uit de buurt met probiotica en knoflook. Sinds kort ook de mixen van Herby ontdekt zowel vlees als botmix en dit gaat echt heel goed. Af en toe voeg ik zelf rauw ei toe, of zalmolie, of groenten die ik over heb. Van jeuk geen last meer, dus ergens zit het in de toevoegingen van het KVV??? Echt barfen zie ik mijzelf niet doen, zelf hakken en zagen is niet mijn ding, mede door mijn lichamelijke beperking. Maar hertenribben ofzo als extra ja! Oh ja, de meiden krijgen hier elke dag ook een klein scheutje biologische karnemelk. Vooral de jongste vind het heerlijk. Nou ja en verder ben ik gewoon lid geworden om lekker mee te lezen en van elkaar weer te leren.
Nou mochten jullie nog meer willen weten...vraag gerust!
Door Nynke
#1442453
Welkom Linda  :) :) 

Zagen gebeurt hier niet zo veel  ::) , we laten de honden meestal het werk doen  ;)

Zijn hertenribben niet te hard om te geven? Dat zie ik mezelf niet zo gauw doen  :-X :-X :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door