Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door *Natasja*
#1398462
Benthe van mij lust geen orgaanvlees. Althans, niet in "hele" vorm. Daarom krijgt ze Rodi Pens & hart, dit bevat enkel orgaanvlees en zo kom ik niet in de knoop met de percentages.

Maar nu is Rodi failliet en is er hier nergens meer Rodi te verkrijgen. Ik heb nu als tijdelijk alternatief Runner lamshart, maar hier zit enkel hart in en is dus te eenzijdig.

Weet iemand of er een merk KVV is wat ook een variant heeft die puur orgaanvlees bevat?
Door *Natasja*
#1398535
[quote="roksefloks"]
Smuldier pens?
Smuldier hart?
[/quote]

Pens krijgt ze al (van Carnivoer) en Smuldier hart is ook alleen hart. Rodi Pens & Hart bevat(te) meerder orgaansoorten, zoals hart, lever, nier, etc. Ik zoek iets wat meerdere orgaansoorten bevat, want alleen pens en hart vind ik niet genoeg eigenlijk.
Door *Natasja*
#1398552
[quote="Jol"]
Heb je niet een of ander handig apparaat waarmee je orgaan klein kunt malen?
Of dat je het gewoon zelf fijn snijd?
[/quote]

Heb ik al geprobeerd, tuft ze gewoon uit  :biggrin2:

Het enige wat ik nog zou kunnen proberen, is het fijnsnijden en dan door de gemalen runderpens mixen die ik ze voer. Maar dat wordt natuurlijk een rotklusje, ik hoopte dat er nog meer merken KVV puur orgaanvlees zouden hebben, dat maakt het wat makkelijker  ;)
Door *Natasja*
#1398554
[quote="connie63"]
hier is nog genoeg rodi te krijgen ik weet niet waar je woont
[/quote]

West-Brabant. Het is hier al een paar maanden dramatisch met de verkrijgbaarheid van Rodi, nu ik weet dat ze failliet zijn, weet ik hoe dat komt.
Door connie63
#1398565
[quote="*Natasja*"]
West-Brabant. Het is hier al een paar maanden dramatisch met de verkrijgbaarheid van Rodi, nu ik weet dat ze failliet zijn, weet ik hoe dat komt.
[/quote]

ja dat is lastig ik zit in groningen
Door Kinnie
#1398642
Natasja, ik kreeg gisteren de tip van Nynke... Bij de Makro is nog Rodi te krijgen, ik heb het gisteren gehaald in Breda. Pens en hart weet ik neit meer of ze dat hebben... Wel de enkelvoudige niet complete versie vlees. En lam & rijst was er gisterenavond ook nog. Weet niet of je er wat aan hebt... Maar ik heb ff ingeslagen en kan weer 3 maanden vooruit ;)
Door tt-tjes
#1398815
Waar woon je Natasja, anders kan ik hier bij Sligro ff voor je navragen of ze het nog hebben. We hebben een pasje op de zaak, ik wil het met alle plezier voor je gaan halen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 24 okt 2009, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Natasja*
#1398896
[quote="Nynke F"]
als ik de volgende keer naar de Makro ga, wil ik wel voor je kijken Natasja :)  maar dat kan wel een tijdje duren  :-X :-\
[/quote]

Maar ook daar houdt het een keer op neem ik aan  :-\ En dan moet ik alsnog een alternatief zien te vinden voor ons Miezemuisje  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door