Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#163361
Calendula zalf wil nog wel eens goed helpen. En Prodier huidlotion van VSM wil ook nog wel eens helpen.
Door macho
#163380
het kan ook gras pollenallergie zijn.

misschien kan je ook als je buiten ben geweest de kop en poten even met een nat washandje afdoen en kijken of dat helpt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#163422
[quote="Bounty"]
De Da heeft niet goed gekeken, want ik zag vanochtend dat hij op een onopvallend plekje een wondje had (door het bijten). Hij heeft jeukt op zijn gezichtje, oren en poten. We hebben gisteren Frontline opgebracht.

Heeft er iemand tips voor een zalfje om het wondje sneller te laten genezen en eventueel iets tegen jeuk?


[/quote]


Jouw DA moet zich niet beperken op het zoeken naar plekjes. Ze had een afkrabsel moeten maken.
Door Bounty
#163441
Dat hoefde volgens haar niet. Ze waren met z'n tweeen en toch zagen ze niets ;) Ik zag het zelf ook niet :'(

Ik ga zo een zalfje halen, maar even kijken op de VSM website.

Ik vind het vooral erg voor Macho, want ik wil niet dat hij pijn heeft :'(
Door Bounty
#167543
Ik heb hierover al een topic geopend, want het leek mij verstandig om eerst ervaringen te horen ;D

Helaas zitten ze niet naast de deur.

[quote="jeanne"]
zoek een andere da als je hier niet tevreden mee bent ;)

[/quote]
Gebruikersavatar
Door Angelique
#167577
[quote="Bounty"]
Dat hoefde volgens haar niet. Ze waren met z'n tweeen en toch zagen ze niets ;) Ik zag het zelf ook niet :'(

Ik ga zo een zalfje halen, maar even kijken op de VSM website.

Ik vind het vooral erg voor Macho, want ik wil niet dat hij pijn heeft :'(
[/quote]

Daarom maak je ook een afkrabsel, omdat er iets kan zitten wat ze met het blote oog niet kunnen zien.
Verwijt jezelf niks, hun zijn de DA.
Door Peet
#167585
precies, sommige akels (mijten, parasieten, bacterien of schimmels) zie je echt niet met het blote oog. Ik snap jouw DA niet hoor, dat ze geen krabseltje hebben afgenomen...... ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door