Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door _Sandra_
#1375218
Hallo,

Als ik met het vleesgebeuren wil beginnen, zou ik willen starten met KVV.
Mijn keuze valt op farm food fresh nu, is kort bij huis.

Als ik mijn hond alleen dit geef... is het een compleet voer? Krijgt ze dan ip alles wat nodig is?

Groet
sandra
Door elianne
#1375232
Hoi sandra. ja je het rund en pens compleet,glutenvrij. ze hebben ook Fresh tussendoor. Ben sinds april over gestapt op FFF en FFbrok. Ben zeer tevreden. ivm de overstap kun je contact opnemen met Annelie, voedingsadviezeuse van FFF zij begeleid je hierin. ,daar je dit zijn tijd moet geven door de omschakeling vd spijsvertering. Ik heb veel aan haar gehad. Succes er mee hoor
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1375241
De complete versie's van farm food fresh zijn idd zoals het als zegt compleet.
Ze dan krijgt je hond alles binnen wat hij nodig heeft.
Ik weet niet of FFF een natuurlijke calciumbron heeft, maar daar zou mijn voorkeur wel naar uitgaan.
Zeker als je nog een jonge hond hebt.
Je zou hier eens op kunnen zoeken hier op het forum.
Ook afwisseling van kvv's is goed, zeker als er in de kvv's verschillende diersoorten zitten.
Elk diersoort voegt wat toe qua voedingsstoffen.
w.b.t. overstappen naar kvv is geheel afhankelijk van je hond, de meeste honden hebben qua spijsverteringkanaal geen enkel probleem als je in 1x overstapt.
Heb je een gevoelige hond, kun je hier lezen hoe over te stappen: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforum.php?f=1%3baction=display%3bthreadid=790
Door elianne
#1375246
Ja idd de overstap doe je in 1x. Kwam mss in mijn vorige reactie niet goed over. Alleen heb ik bij Diezel de hoeveelheid die ze mocht hebben pd, verdeeld in 5 porties pd de eerste periode. Dit afgebouwd naar 4 en 3 en 2 porties pd. Diezel een ex-Giardia patient (te laat door da geconstateerd met alle gevolgen vandien). Ze doet het super op FFF...gelukkig! Na een moeizaam jaar.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1375254
Verschilt natuurlijk per hond  ;)
Bij een gezonde hond die niet overgevoelig is voer, kun je ervan uitgaan dat je gewoon in 1x over kunt gaan.
Door Happy Tail
#1375367
als je FF en FFF combineert heb je beide complete voedingen, dus wat dat betreft geen zorgen om de volledigheid ervan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door