Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Celicaatje
#1366681
[quote="evenstar"]
Smuldier glutenvrij wordt alleen in verpakkingen van 500 gr verkocht.
[/quote]

Ja! Snap niet helemaal wat je bedoelt....

Inge
Door JoNoMo
#1366782
[quote="Angelique"]
Op de Smuldier prijslijst. Deze prijs was van de gewoon vleesuitvoering. Lam e.d. zijn een tikkie duurder.
[/quote]

Zou je mij de prijslijst via een pb kunnen sturen?
Door Sylvi@
#1373258
Het ‘probleem’ met smuldier is dat het bij de supermarkt (bijna) tegen kostprijs wordt verkocht.

Verder levert smuldier aan groothandels, enkele van die groothandels verkopen ook aan particulieren, dus als consument ben je daar zeer voordelig uit.
Ik koop in bij een groothandels en ik moet er ook op verdienen, dus daarom ligt mijn prijs hoger dan bij bepaalde andere verkooppunten (die inkopen als groothandel).

De verkoopprijs van een aantal verkooppunten ligt beneden mijn inkoopprijs.
Door twy
#1471133
beetje laat, maar in zaandam bij ah kan je smuldier glutevrij vers kompleet kopen voor, 0,55 cent per 400gram, niet echt duur, en dat voer ik af en toe,ook aan mijn hond met voedsel allergie, gaat hij super op :)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1471467
[quote="Hitam"]
De 400 grams bakjes zijn niet glutenvrij! Dat is de "gewone" Smuldier.
[/quote] er stond laatst toch echt glutenvrij op de vleescompleet bij de appie.  :-\ of zou dat een drukfoutje zijn?? Het was de gewone prijs  :-\
#1471577
''Mijn'' Smuldier bleek onlangs ook ineens het predicaat ''glutenvrij'' te dragen dus ik heb de ingredienten vergeleken met een pakje dat ik nog had liggen en het klopt wel degelijk hoor!
Zit geen tarwe enzo in.
Door setterlover
#1475226
Omdat mijn voedsel voorraad op was had ik gisteren 2 van die bakjes smuldier (volledig en glutenvrij) bij de AH opgehaald. Na het ontdooien van dat "spul" ging ik bijna over mijn nek van de lucht. Mijn hond at het, maar niet van harte. Ik heb de rest van de meuk in de Kliko gekwakt en daarna ter vervanging een paar runderlapjes opgehaald. Het "spul" was niet over datum maar rook zuur en naar bedorven vlees. Is dat normaal? Ik koop het in ieder geval nooit meer. :yucky:
Door Suri&Bohdi
#1475686
[quote="setterlover"]
Omdat mijn voedsel voorraad op was had ik gisteren 2 van die bakjes smuldier (volledig en glutenvrij) bij de AH opgehaald. Na het ontdooien van dat "spul" ging ik bijna over mijn nek van de lucht. Mijn hond at het, maar niet van harte. Ik heb de rest van de meuk in de Kliko gekwakt en daarna ter vervanging een paar runderlapjes opgehaald. Het "spul" was niet over datum maar rook zuur en naar bedorven vlees. Is dat normaal? Ik koop het in ieder geval nooit meer. :yucky:
[/quote]

Nou dat het raar rook heb ik nooit last van gehad en zeker de vleescompleet niet
de pens vlees variant stinkt wel, maar dat zal door de pens komen denk ik.
hier vinden ze het in ieder geval heerlik..
Door boots16
#1475947
nee geen last van hoor
ik ontdooi wel in de koelkast en dan staat het maar een uurtje op het aanrecht voor de kou eruit te krijgen
ruikt toch vers hoor (ik heb vlees compleet)
Laatst gewijzigd door boots16 op za 09 jan 2010, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door joo-tje
#1475975
Ik geef regelmatig smuldier en heb ook wel eens een pakje erbij dat zuur ruikt en waarvan je denkt das nie goed meer...het verschilt erg per pak wat je krijgt vind ik. Als het zo vies ruikt gooi ik het weg en pak een nieuwe, en die is dan wel goed. Geen idee waar het aan ligt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door