Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Liezeke
#1359305
Sinds 2 weken woont ons pupje Semmy bij ons, ik heb haar cold turkey overgezet op KVV (duck compleet) en dat gaat erg goed, maar gister heb ik Rodi gekocht omdat ik eens wilde afwisselen, vanmorgen gaf ik het haar en had het idee dat ze het maar vreemd vond, maar ja dat kan hè, gewoon een ander smaakje natuurlijk, ze at niet helemaal haar bakje leeg en liet een klein hapje liggen en nu heb ik het idee dat het steeds een beetje opkomt, ook moest ze net wat overgeven, zou ik haar het beste voor vanmiddag wat anders geven? of zou ik het nog eens proberen, helaas ben ik nu in mijn winkel en heb alleen wat rodi meegenomen, ik zou natuurlijk even naar de dierenwinkel kunnen gaan en daar wat duck halen.  :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1359333
kan van de rodi zijn, kan ook zijn dat ze een virusje te pakken heeft en daarom niet alles op at en wat heeft overgegeven..
als je nog aan duck zou kunnen komen, en dat geef vanavond dan kan je zien of wat het is....stopt ze met braken en eet ze haar bak leeg, dan zou het aan de rodi kunnen liggen, blijft ze een beetje rommelen dan zou het een virusje kunnen zijn..
is ze niet net geent?
vindt rodi ook niet echt het beste kvv moet ik zeggen hoor, maar dat is mijn mening..
Door Liezeke
#1359373
[quote="vanaalst"]
kan van de rodi zijn, kan ook zijn dat ze een virusje te pakken heeft en daarom niet alles op at en wat heeft overgegeven..
als je nog aan duck zou kunnen komen, en dat geef vanavond dan kan je zien of wat het is....stopt ze met braken en eet ze haar bak leeg, dan zou het aan de rodi kunnen liggen, blijft ze een beetje rommelen dan zou het een virusje kunnen zijn..
is ze niet net geent?
vindt rodi ook niet echt het beste kvv moet ik zeggen hoor, maar dat is mijn mening..
[/quote]

Ik heb zelf echt het gevoel dat van de rodi komt, ze heeft het net ook maar weer gegeten en net kwam er ook weer wat op, dus, wordt het vanavond weer duck en de rodi in de vuilnisbak  :(  >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door