Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Peet
#166522
Is het anders een idee om je KVV in een diepvries-tas te doen en dan die tas in de koelbox?

Zo ligt je vlees toch in de koelbox, maar heb je geen kliederige troep en blijft je koelbox schoon. Eventueel nog wat extra in kranten inpakken, dan is het zeker goed geisoleerd!
Door Lizzy
#166523
[quote="Rayis"]
Mss van die "versvleesbakjes" meenemen voor het weekend. Ok, het is gekookt en daarom blijft het buiten die vriezer vers, maar er zit geen chemische rommel in.
Bv. naturediet www.naturediet.nl
[/quote]

In het meeste blikvoer zit geen chemische rommel omdat het ingeblikt is en zo ook in dit voer. Ik zie dus geen veschil tussen het eerste beste blik. Neem California Natural of Innova of dit spul, het is allemaal hetzelfde laken een pak, vind ik. En het blijft dus blikvoer...
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 14 sep 2004, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Rayis
#168754
[quote="Lizzy"]
[quote="Rayis"]
Mss van die "versvleesbakjes" meenemen voor het weekend. Ok, het is gekookt en daarom blijft het buiten die vriezer vers, maar er zit geen chemische rommel in.
Bv. naturediet www.naturediet.nl
[/quote]


In het meeste blikvoer zit geen chemische rommel omdat het ingeblikt is en zo ook in dit voer. Ik zie dus geen veschil tussen het eerste beste blik. Neem California Natural of Innova of dit spul, het is allemaal hetzelfde laken een pak, vind ik. En het blijft dus blikvoer...
[/quote]

Kleurstoffen, smaakstoffen, geurstoffen... ben wel zeker dat blikvoer er vol van zit.

Vlees zit er ook niet al te veel in die blikken als je de verpakking moet geloven.

Volgens mij zit er toch nog wel wat verschil tussen die bakjes en het eerste het beste blik...
Als het niet zou is volgens jou. Dan is blikvoer ook net hetzelfde als compleet versvlees, maar dan rauw?
Door diana
#169244
ik zou een extra koelboxje aanschaffen
dan heb je dat gedoe in ieder geval niet
wanneer je je hond meeneemt vooreen weekend kan je ook vlees meenemen dat hebben wij ook gedaan en dat ging perfect met 2 honden
als je maar een koelkast hebt op de plaats van bestemming
toen ik nog brokken voerde en vlees
kregen ze biofood brokken
dat ging prima .
die heb ik vd zomer ook weer gekocht toen ze 2 weken naar het pension gingen
en heb ze dan ook 2 dagen voordat ze daarheen moesten thuis datook vast gevoerd
nou had je die koppen moeten zien de 1e dag :o
of ik ze wilde vergiftigen zeg
haha zo keken ze me allebij aan .
Boy liep mokkend naar zijn mand zo van
daar kom ik mijn mand dus niet voor uit he :-\
Door Lizzy
#169249
[quote="Rayis"]
[quote="Lizzy"]
[quote="Rayis"]
Mss van die "versvleesbakjes" meenemen voor het weekend. Ok, het is gekookt en daarom blijft het buiten die vriezer vers, maar er zit geen chemische rommel in.
Bv. naturediet www.naturediet.nl
[/quote]


In het meeste blikvoer zit geen chemische rommel omdat het ingeblikt is en zo ook in dit voer. Ik zie dus geen veschil tussen het eerste beste blik. Neem California Natural of Innova of dit spul, het is allemaal hetzelfde laken een pak, vind ik. En het blijft dus blikvoer...
[/quote]

Kleurstoffen, smaakstoffen, geurstoffen... ben wel zeker dat blikvoer er vol van zit.

Vlees zit er ook niet al te veel in die blikken als je de verpakking moet geloven.

Volgens mij zit er toch nog wel wat verschil tussen die bakjes en het eerste het beste blik...
Als het niet zou is volgens jou. Dan is blikvoer ook net hetzelfde als compleet versvlees, maar dan rauw?

[/quote]

Nou, in CN en Innova zit echt geen kleur, smaak of geurstof hoor. Deze voeding staat niet voor niets op de wholedogsjournal lijst van "beste" blik en brokvoedingen.

Maar nee, deze bakjes verschillen in mijn ogen dus niet echt van blikken.

En hoe bedoel je met "blikvoer ook net hetzelfde als compleet versvlees maar dan rauw"?

Bedoel je dat die bakjes te vergelijken is met versvlees? Want dat is natuurlijk absoluut niet het geval.

Want dat "maar dan rauw" dat is nu net waar het 'm om gaat!

Het percentage vlees ligt in die bakjes rond de 55%. Dat is niet slecht natuurlijk, maar er gaat niets boven rauwe/verse voeding en ik vind het feit dat ze het versvleesvoeding noemen dan ook misleidend.
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 18 sep 2004, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door