Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#149782
[quote="Truus"]
[quote="tieneke"]
[quote="Truus"]


Ik heb net alles nog eens gelezen van Kobus :'(, wat hebben jullie er veel aan gedaan zeg!


[/quote]
Ik heb het nog steeds niet allemaal durven lezen :'(
Ik mis hem nog zo maar ben ook dankbaar dat hij nog zolang met kwaliteit van leven bij ons mocht zijn :-*
De zorg die hij nodig had met alle beperkingen in ons leven mis ik niet,hem des te meer!
Ik zou het zo weer overdoen ;)
[/quote]
Het is wel mooi hoor Tieneke, een heel dagboek!
Komt nog wel eens ;)
[/quote]
Die Kobussie :-*
Door Truus
#149785
[quote="tieneke"]
[quote="Truus"]
[quote="tieneke"]
[quote="Truus"]


Ik heb net alles nog eens gelezen van Kobus :'(, wat hebben jullie er veel aan gedaan zeg!


[/quote]
Ik heb het nog steeds niet allemaal durven lezen :'(
Ik mis hem nog zo maar ben ook dankbaar dat hij nog zolang met kwaliteit van leven bij ons mocht zijn :-*
De zorg die hij nodig had met alle beperkingen in ons leven mis ik niet,hem des te meer!
Ik zou het zo weer overdoen ;)
[/quote]
Het is wel mooi hoor Tieneke, een heel dagboek!
Komt nog wel eens ;)
[/quote]
Die Kobussie :-*
[/quote]
Heb je het nu gelezen :D?
Door tieneke
#149877
[quote="Truus"]
[quote="tieneke"]
[quote="Truus"]
[quote="tieneke"]
[quote="Truus"]


Ik heb net alles nog eens gelezen van Kobus :'(, wat hebben jullie er veel aan gedaan zeg!


[/quote]
Ik heb het nog steeds niet allemaal durven lezen :'(
Ik mis hem nog zo maar ben ook dankbaar dat hij nog zolang met kwaliteit van leven bij ons mocht zijn :-*
De zorg die hij nodig had met alle beperkingen in ons leven mis ik niet,hem des te meer!
Ik zou het zo weer overdoen ;)
[/quote]
Het is wel mooi hoor Tieneke, een heel dagboek!
Komt nog wel eens ;)
[/quote]
Die Kobussie :-*
[/quote]
Heb je het nu gelezen :D?
[/quote]
Nee ;)
Moet ik eerdaags echt eens doen als het slecht weer is en ik ook in een melancholische bui ben,fles wijn erbij of zo :P
Af en toe bekijk ik wel de laatste foto's van hem,net voor hij dood ging....
Ja en dan zit ik weer ouderwets te janken om mijn gigantische nollebakmonster die ik nog zo vreselijk mis ondanks de lieve twins :-*
We hebben de laatste 3 jaar met ons zorgenkindje aardig wat voor onze kiezen gehad,zoveel dat ik zelfs nu nog niet weet hoe ik mijn tijd in moet delen...
Terwijl ik nu best veel tijd aan mijn bloemenwinkel moet besteden.
Al de tijd gaat ook nu weer naar mijn lieve Tien en Taar :-*
Gelukkig is mijn winkel aan huis.
Ik geniet zo veel meer van het kleine gespuis omdat ik weet dat het zomaar afgelopen kan zijn!
Iedere dag is feest! 8)
Door Truus
#150593
Deze topic was verspilde moeite helaas :-\. Het hondje krijgt Fr*li* en ze blijven daarbij. Zelfs de D.A. zei: Als hij maar eet ???.
Momenteel ligt hij thuis aan het infuus met zoutoplossing.
Ik heb m'n best gedaan en in ieder geval bedankt voor de reactie's.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#150594
Een topic als deze is nooit verspilde moeite. Anderen die opzoek zijn naar dezelfde info zijn er toch mee geholpen ook al zie je ze zo 123 niet op het forum verschijnen.
Jammer voor het betreffende hondje dat z'n eigenaar zich er zo makkelijk neerlegt :-\
Door Truus
#150595
[quote="Angelique"]
Een topic als deze is nooit verspilde moeite. Anderen die opzoek zijn naar dezelfde info zijn er toch mee geholpen ook al zie je ze zo 123 niet op het forum verschijnen.
Jammer voor het betreffende hondje dat z'n eigenaar zich er zo makkelijk neerlegt :-\
[/quote]

Ja je hebt gelijk Angelique ;).
Voor de ziekte doen ze echt alles hoor, behalve de voeding en dat is jammer. Het zou een hele hoop kunnen bijdragen aan de vooruitgang, maar ja.....ze geven dit al jaren en dan krijgen ze ook nog eens de bevestiging dat dit niets uitmaakt.
Ik hou het in de gate en wie weet..... ;)
Door tieneke
#150997
[quote="Truus"]
Deze topic was verspilde moeite helaas :-\. Het hondje krijgt Fr*li* en ze blijven daarbij. Zelfs de D.A. zei: Als hij maar eet ???.
Momenteel ligt hij thuis aan het infuus met zoutoplossing.
Ik heb m'n best gedaan en in ieder geval bedankt voor de reactie's.

[/quote]
Jammer voor de hond maar jij hebt verschrikkelijk je best gedaan :-*
Over de eigenaren zeg ik maar liever niets :-X
Toen Kobus ziek werd had ik er echt alles voor over om hem beter dan beter te krijgen.
Als er 1 hond op sterven na dood was,was hij het!
Met hulp van mensen die er verstand van hadden heeft hij nog een mooie en hondswaardige periode mogen beleven.
Deze mensen willen dan ook niets anders dan het advies van de Da aannemen!
Als hij maar eet :-X :-X
Mijn broek ligt nu afgezakt op de grond :-X :-X
Door Truus
#151006
Ja jammer he Tieneke :-\. Hij ligt thuis aan het infuus en ze hebben nu een schema van enten voor na het prikken. Hij eet bijna niks en de D.A staat in kontakt met Utrecht en nog zegt hij dit :(.
De kritieke fase is nu iets minder. Ik kan er verder niets aan doen.
Niet te begrijpen he ???.
Door tieneke
#151027
[quote="Truus"]
Ja jammer he Tieneke :-\. Hij ligt thuis aan het infuus en ze hebben nu een schema van enten voor na het prikken. Hij eet bijna niks en de D.A staat in kontakt met Utrecht en nog zegt hij dit :(.
De kritieke fase is nu iets minder. Ik kan er verder niets aan doen.
Niet te begrijpen he ???.
[/quote]
Een schema van enting voor na het prikken :o :o :o :o
T'is niet waar he Truus?
Door Truus
#151042
[quote="tieneke"]
[quote="Truus"]
Ja jammer he Tieneke :-\. Hij ligt thuis aan het infuus en ze hebben nu een schema van enten voor na het prikken. Hij eet bijna niks en de D.A staat in kontakt met Utrecht en nog zegt hij dit :(.
De kritieke fase is nu iets minder. Ik kan er verder niets aan doen.
Niet te begrijpen he ???.
[/quote]
Een schema van enting voor na het prikken :o :o :o :o
T'is niet waar he Truus?
[/quote]
Ja wel waar, met een bloedsuikermetingapparaatje moeten ze de waarde meten en dan kijken hoeveel ze moeten spuiten. Is dit zo gek dan?
Ik heb er geen verstand van maar zo gaat het ::)
Door tieneke
#151050
[quote="Truus"]
[quote="tieneke"]
[quote="Truus"]
Ja jammer he Tieneke :-\. Hij ligt thuis aan het infuus en ze hebben nu een schema van enten voor na het prikken. Hij eet bijna niks en de D.A staat in kontakt met Utrecht en nog zegt hij dit :(.
De kritieke fase is nu iets minder. Ik kan er verder niets aan doen.
Niet te begrijpen he ???.
[/quote]
Een schema van enting voor na het prikken :o :o :o :o
T'is niet waar he Truus?
[/quote]
Ja wel waar, met een bloedsuikermetingapparaatje moeten ze de waarde meten en dan kijken hoeveel ze moeten spuiten. Is dit zo gek dan?
Ik heb er geen verstand van maar zo gaat het ::)
[/quote]
Ik dacht even aan een andere enting ;) ;D ;D
Nee dit is wel goed van de Da!
Mensen met suiker moeten zich vaak een paar keer per dag prikken,ook dan zijn ze nog niet zeker ;)
Ik heb zelf in een verzorgingshuis gewerkt en zag al dat prikleed van dichtbij :'(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door