Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Happy Tail
#1341482
[quote="yuki13"]
Ja,logisch  ;D
[/quote]

hier geen van beide paarden vlees liefhebbers, maar wel grasliefhebbers.
er zijn bepaalde plekjes in het bos waar het lekkere gras staat en daar wordt dan altijd wat gesnoept. Ik ga er dus ook vanuit dat er wellicht wat spore elementen in kunnen zitten die ze nodig hebben, en net op dat stuk met die grond groeit dat.

Je ziet duidelijk of een hond gras eet omdat deze buikpijn heeft, dan zijn ze niet zo secuur met sprietjes afknabbelen,maar gaan ze echt grazen. tenminste dat is hier het geval. Dan ligt er nog wel eens een stukje bot dwars dat er dan nog even uitgewerkt moet worden. Of buikje is te leeg bij Baya, dan komt er wat gal mee
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1341702
zelf denk ik dat ze gras eten on het zuurgehalte in de maag reguleren , d.w.z. dat ze dus niet alleen gras eten als ze buikpijn hebben  ( volgens mij zat er taurine in , correct me if i m wrong)
Door GabyenACTAEONIS
#1345837
[quote="lauraV"]
zelf denk ik dat ze gras eten on het zuurgehalte in de maag reguleren , d.w.z. dat ze dus niet alleen gras eten als ze buikpijn hebben  ( volgens mij zat er taurine in , correct me if i m wrong)

[/quote]
Ik las ergens anders foliumzuur (http://www.wandelhond.nl/gras%20eten.htm) maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.

Sinds Jason barft is het ook een koetje geworden.
Niks aan gras is veilig in de tuin, en als ik het voor hem pluk is het eind helemaal zoek, geweldig vind hij dat.
Hij gaat er niet van overgeven, of niet van aan de diarree dus het is echt voor de "lekker" denk ik dan.
Soms blijft er bij het poepen wel eens een stukje drol hangen, omdat er een sprietje gras in zit  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door