Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door smurfie
#1561577
@orb,  :-\ had ik niet direkt door.
@ulla, daar heb je wel een punt hoor, ik dacht al god weet wat er mis gegaan is, maar ik blijf ondanks toch kvv geven.
grtn
Gebruikersavatar
Door MargaS
#1561833
[quote="ulla"]
Als je kvv voert,weet je bij God niet wat je,je hond voor schotelt.
Er kan wel de goorste ( sorry ) troep inzitten, en de ene keer veel pens, de andere keer veel nier, etc.
Je hond eet dan eigenlijk eenzijdig,of je moet bijvoorbeeld haaksbarf alle soorten voeren, maar dan nog weet je niet zeker wat je voert.

Verder is het gemalen,en zijn honden minder voldaan, dan wanneer je hele stukken voert.
Ook kan je je menu aanpassen indien noodzakelijk.

Ik zie gewoon met mijn eigen ogen wat mijn honden binnen krijgen, en ben ook een overtuigd zelf samen stelster.
Buiten zelf samen stellen krijgen degene die het lusten ook complete dieren,mijn pup van 11 weken,eet ook complete kwartels, en speen konijntjes.
[/quote]

Bij benadering weet ik aardig wat ik mijn hond voorschotel, maar veel belangrijker: Ik zie hoe mijn hond geniet van haar maal. Ik zie een heel tevreden gezonde hond. Ik zie een topfitte hond. Ik zie een prachtige kwalificatie op show.
Ik zie een bijna onnatuurlijk glanzende vacht. Ik zie een "prachtige" ontlasting.
Ik krijg van alle kanten complimenten over de conditie van de hond. Ik hoor een zeer enthousiaste dierenarts over de conditie van mijn hond.
Ze is nooit overbouwd geweest, heeft nooit last van groeipijnen gehad. Heeft haar eerste loopsheid zonder complicaties verlopen.
Ik blijf overtuigd kvv-er totdat er signalen komen dat het niet goed is wat ik voer!

Barfplaats wordt gesponsord door