Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1332511
[quote="chrisje"]
Nu ga ik nog even vervelend doen, voor alle zekerheid wil ik het nog even op een rijtje (sorry)  :-*, (want ik heb wel enkele
kilo's in mijn vriezer liggen (mooi spul :biggrin2:).)
Er is mij verteld dat er in de vleeskompleet geen bot in verwerkt is.

Ik heb voor mij dus de Lupa 1000 gram vleeskompleet liggen, glutenvrij.

Er zit rundvlees, pens, hart, schapenvet, zonnebloemolie, ... in.

Het is dus de vleeskompleet ... met of zonder calciumbron?
[/quote]

Het kan natuurlijk kompleet zijn, maar dat er geen bot in verwerkt zit. Net als Smuldier b.v. daar zit ook een supplement is en is daarom wel kompleet...maar zonder bot.
Door Gamble
#1431857
JA wij geven Lupa en het bevalt hier goed me hond vindt het heerlijk als ze het ruikt wordt ze al gek  :biggrin2:
Door ellyenrob
#1437970
Ben zeer tevreden over het Lupa spul.
De vleesmaaltijden worden met smaak gegeten.
Ik barf in hoofdzaak dus aan calcium niks tekort.
Ook de andere producten vind ik goed.
Gister weer de vriezer vol gepropt :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1455900
[quote="czerda"]
wat is juist die lupa paardenmenu compleet en waarom is die zoveel duurder dan de vleesmix compleet
[/quote]

Ik gok maar zo omdat het paardevlees duurder is dan rund en kip.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1481609
Hier ook erg tevreden over alle vleesmixen van Lupa!
Naast Nrv krijgt Fayah de verschillende soorten en ze vind het heerlijk!

Ben zowieso erg tevreden over lupa ;-)
Door Emmanuelle
#1548296
Hier ook een zeer tevreden klant van Lupa.
Het verschil van prijs tussen de paard en vleesvariant is ook dat de paard met een natuurlijke calciumbron is (kippenbot).
De vleesvariant is met supplement als calciumbron.
En ja, paard is ook gewoon duurder natuurlijk...
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1553295
een oud topic, maar wil toch even reageren,

Ik voer Boris nu veel de veels compleet mix van lupa en dus kan ik ervan uitgaan dat hij voldoende calcium binnen krijgt?
Om de dag krijgt hij hier zo'n 75 tot 100 gr vleesbot bij....en dan 1 tot 2 dagen per week pens....erbij
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1553367
[quote="Fayah"]
een oud topic, maar wil toch even reageren,

Ik voer Boris nu veel de veels compleet mix van lupa en dus kan ik ervan uitgaan dat hij voldoende calcium binnen krijgt?
Om de dag krijgt hij hier zo'n 75 tot 100 gr vleesbot bij....en dan 1 tot 2 dagen per week pens....erbij
[/quote]

Dat ligt eraan hoeveel % vleesbot er in de die kvv van lupa zit.
Ik weet niet of er die compleet mix ookal pens zit? zoja zou er geen pens naast voeren, maar juist een diersoort die niet in die kvv zit.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#1553595
Heb van een zeer ervaren fokker het advies gekregen om de eerste 7 a 8 maanden energique pup te voeren met het oog op HD en ED.
Het ziet er niet echt smakelijk uit, maar de hond at het goed.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1553885
[quote="Orb"]
Heb van een zeer ervaren fokker het advies gekregen om de eerste 7 a 8 maanden energique pup te voeren met het oog op HD en ED.
Het ziet er niet echt smakelijk uit, maar de hond at het goed.
[/quote]
energique gebruikt ook een natuurlijke calcium-bron, dus in dat opzich is het goed.
Alleen de pupversie zegt me weinig, volgens mij is die ongeveer hetzelfde als de volwassen rund-variant, alleen fijner gemalen.
De calciumpercentages zijn iig hetzelfde.
Daarnaast vindt ik alleen energique voor een pup wat karig, zou dan afwisselen met andere soorten kvv.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door