Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ibbi
#1307009
kan iemand mij vertellen of er in alle varianten van bibi hond, pens zit, en groenten?
ik vroeg me af of bibi hond geschikt is voor de katten eigenlijk - zoals ik wel eens CB eend ( de hondenvariant )  koop voor de katten.

b.v.d.  :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1307090
volgens mij is bibi-hond ook wel geschikt voor katten, ook als er pens inzit. of ze het met pens eten, is een 2e natuurlijk.
ik heb het nooit aangedurfd om honden-kvv (de pensloze versies) aan ot te voeren. er zit toch een hoger percentage koolhydraten in en ot had destijds ook best veel piesproblemen.
ik weet ook niet hoe grof honden-kvv is. ot heeft soms moeite met de grotere stukjes uit mn eigen gemalen prak.

als er bibi met alleen maar kip is, zit daar denk ik geen pens in. een kip heeft geen pens namelijk, die hebben alleen hoevigen als koeien en schapen en geiten (herten mss ook).
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1307098
mijn katten eten bibi honden kvv..
niet altijd.. lag aan het feit dat ik vorige keer niet genoeg had.. en jolly had de hondenversie nog liggen.. :)
in t begin vonden ze t niet lekker.. ik had ook een smaakje met pens..
maar als ik t vaak genoeg neerzet gaan ze t wel eten..

grover van struktuur heb ik niet gemerkt.. tis me iig niet opgevallen.
Door ibbi
#1307104
pens heb ik nooit geprobeerd.  die kip is wel een idee. zit wel zemelen in meen ik ergens gelezen te hebben...
dan zou 't voor Tom en Angel niet zo geschikt zijn ivm de blaasproblemen....
misschien probeer ik wel eens een rolletje, kijken of de anderen t wat vinden.
Door ibbi
#1307223
ok, dank je voor de tip, 't lijkt me dat ik eens wat smaken kan proberen.
en anders gaan ze naar de pup van m'n zoon  ::)
Door Lizzy
#1316380
[quote="ibbi"]
kan iemand mij vertellen of er in alle varianten van bibi hond, pens zit, en groenten?
ik vroeg me af of bibi hond geschikt is voor de katten eigenlijk - zoals ik wel eens CB eend ( de hondenvariant )  koop voor de katten.

b.v.d.  :)




[/quote]

In geen van de Bibi's zit groenten. De hond versie kun je ook geven aan katten, maar veel katten vinden pens niet te kanen. Ik zou zelf de kattenversie aan de katten geven omdat daar volgens mij geen rijst/granen in zit. Katten belasten met granen vind ik zowaar nog bezwaarlijker dan honden belasten met granen.
Door ibbi
#1316489
ik heb gewoon een voorgevoel gehad dat er een pup komt  :D zulke dingen gebeuren me wel vaker,
nou kan hij 't mooi opeten.
het is niet grover trouwens dan andere bibi en 2 katten vonden 't wel lekker, had een klein stukje ontdooid.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door