Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door chooky
#136889
[quote="Petra de Jong"]
[quote="Netty"]
om en om, beetje creatief :D
kunnen ze niet knokken ook.
en neem maar van mij aan dat ze het heerlijk vinden, hoewel....mijn ene teckel is erg lui, kun je ook aan haar gebit zien!!!! en de schrokop is jammer genoeg niet meer in leven.
in ieder geval is het erg goed voor de tanden en kiezen.
[/quote]

Je bedoelt 1 Nylabone en dan om en om? Juist dan gaan ze knokken... Dan zit er eentje de hele tijd te loeren totdat ze 'm van de ander kan afpakken. Als ze allebei eentje hebben willen ze wel graag ook die van de ander hebben (zucht...), maar dan gaat het er toch meestal wat vriendelijker aan toe...
[/quote]

Nee joh! :D
(tenminste, denk ik hoor... :-[ ;D)
Omstebeurt de douche in met een mooi recreatiebotje, kippenekje of een lamsribbetje :D;D:D
Door Petra de Jong
#136915
[quote="chooky"]
Nee joh! :D
(tenminste, denk ik hoor... :-[ ;D)
Omstebeurt de douche in met een mooi recreatiebotje, kippenekje of een lamsribbetje :D;D:D
[/quote]

Ohhh nou snap ik 'm. Ik dacht al... Maarreh daar was ik dus nog niet aan toe. ;)
Door Petra de Jong
#136930
[quote="chooky"]
beschouw het maar als voorbereidende peptalk ;D
[/quote]

LOL Misschien heb ik een personal coach nodig.
Door ~anna~
#136946
Als je de Energique eerst los maakt met een vork doen ze er ook iets langer over dan waneer je de schijven zo geeft.
In de Kong doen ze er ook wat langer over de Kong fabrikant heeft ook een leuke siteThe World of Kong.
En honden schrokken nu helemaal graag vooral als ze vers krijgen.
Mijn jongste hond was vooral toen ze pup was erg schrokkerig :o haar gaf vaak uit de hand te hebberig hand dicht was ze rustig hand open.
Ik ben zelf heel lang vegetarier geweest van huis uit en toen ik mijn reu kreeg als pup gaf ik hem brokken ook een tijdje van Yarrah/Efraim en rauwe botten en toen ondanks dat ik toen nog 100% vegetarier was gaf ik het gewoon omdat mijn gevoel zei dat het natuurlijk was zelfde met lappenpens.Weet je wel hoe mooi het is om een pup bezig te zien met een lap pens.
Waar ik wel moeite mee had was het jagen en opeten van konijnen en daar ben ik toen aan gaan werken dat hij dat niet meer deed.
Botten,pens,kippennekken noem maar op als je een gladde vloer hebt maken de honden het zelf schoon na afloop.
Door Petra de Jong
#136949
[quote="balupa"]
Als je de Energique eerst los maakt met een vork doen ze er ook iets langer over dan waneer je de schijven zo geeft.
In de Kong doen ze er ook wat langer over de Kong fabrikant heeft ook een leuke siteThe World of Kong.
En honden schrokken nu helemaal graag vooral als ze vers krijgen.
Mijn jongste hond was vooral toen ze pup was erg schrokkerig :o haar gaf vaak uit de hand te hebberig hand dicht was ze rustig hand open.
Ik ben zelf heel lang vegetarier geweest van huis uit en toen ik mijn reu kreeg als pup gaf ik hem brokken ook een tijdje van Yarrah/Efraim en rauwe botten en toen ondanks dat ik toen nog 100% vegetarier was gaf ik het gewoon omdat mijn gevoel zei dat het natuurlijk was zelfde met lappenpens.Weet je wel hoe mooi het is om een pup bezig te zien met een lap pens.
Waar ik wel moeite mee had was het jagen en opeten van konijnen en daar ben ik toen aan gaan werken dat hij dat niet meer deed.
Botten,pens,kippennekken noem maar op als je een gladde vloer hebt maken de honden het zelf schoon na afloop.
[/quote]

Nou, als ik een tuintje had was het misschien te doen, maar in huis... Nee, dat vind ik toch echt niet fris. Ik heb laminaat en hoewel dat wel glad is, gaat vocht wel tussen de naden zitten. Vind ik gewoon te vies.
Konijnen najagen doet Lurch ook wel, maar pakken? Is ze lang niet snel genoeg voor.
't Is vast mooi om een hond bezig te zien met een lap pens, maar ik vind die lucht in huis iets minder mooi. ;D
Door diana
#138246
lady schrokt ook
, maar dat deed ze met brokken vroeger ook
kauwde niet eens
boy staat echt van zijn eten te genieten denk ik
maar bij haar heb ik wel eens het idee dat ze niet eens proeft wat ze eet .
Door Petra de Jong
#138568
Nee, bij Lurch weet ik wel zeker dat ze niks proeft. Ook met vervleesvoer niet. Zo'n burger gaat in z'n geheel naar binnen... Hap, slik, weg, mag ik nog wat? ;D
Door tieneke
#138891
[quote="Petra de Jong"]
Nee, bij Lurch weet ik wel zeker dat ze niks proeft. Ook met vervleesvoer niet. Zo'n burger gaat in z'n geheel naar binnen... Hap, slik, weg, mag ik nog wat? ;D
[/quote]
De kleine nollebakmonsters likken en slikken alles in zeer korte tijd naar binnen,ze proeven meer dan wij nog durven denken ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door