Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door gytha
#1259269
Ik geef mijn hond 3 maal per dag Carnibest ('morgens en 's avonds 60 en 's middags 30 gram) en zij is dan toch nog hongerig. Moet ik dan overgaan op 4 keer per dag of juist op 2 keer per dag?
Door Lizzy
#1259341
[quote="gytha"]
Inderdaad 13 jaar. Zou haar maag/darmen dat nog aankunnen om naar 2 keer per dag te gaan?
[/quote]

Ja hoor, ik zie niet in waarom niet. Die overstap is niet zo groot.
Door gytha
#1273678
Ik geef nu sinds een week 2 keer per dag eten. Gytha moest eerst wel erg wennen, dat ze 's middags niets meer kreeg, maar het begint nu door te dringen. Het valt mij op, dat ze nu minder vaak poept. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Het lijkt wel of het eten beter opgenomen wordt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1273774
[quote="gytha"]
Ik geef nu sinds een week 2 keer per dag eten. Gytha moest eerst wel erg wennen, dat ze 's middags niets meer kreeg, maar het begint nu door te dringen. Het valt mij op, dat ze nu minder vaak poept. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Het lijkt wel of het eten beter opgenomen wordt.
[/quote]

Klopt wel hoor, dat zie je wel meer. Is ze nu ook minder hongerig?
Door gytha
#1273892
Moeilijk te zeggen. Ik heb wel het idee, dat het rustiger is voor haar. Rondom elke maaltijd is ze altijd erg onrustig, zo van wanneer krijg ik nou wat. Nu is dat maar 2  i.p.v. 3 keer per dag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door